0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home

  • Particulier
  • Zakelijke oplossingen
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Nieuw?
    • Registreer
    • Zakelijke klant
    • Business Portaal
  • NL
  • FR
Home

Sub Menu Professionel

Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
  • Reclame maken
  • Pakjes verzenden
  • Post verzenden
  • Post ontvangen
  • Veelgestelde vragen

Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Veelgestelde vragen
Online tools
Customer Support Tool
14 vragen
 in de categorie « Customer Support Tool »
Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?
Menu Fermer

Hulp

  • Veelgestelde vragen
  • Privacy
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid
  • Disclaimer

Meer

  • eShop
  • bpost bank
  • Werken bij bpost
  • bpost groep
  • Blog
  • Duurzaamheid

Volg bpost via

Facebook
Youtube
Twitter
instagram
Linkedin

Copyright @ 2023 bpost