0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Reclame maken
  • Pakjes verzenden
  • Post verzenden
  • Post ontvangen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Online tools
Kies een onderwerp
Verkiezingen Online tools Aangetekende zendingen Afgiftemogelijkheden Diensten Pakjes ontvangen Pakjes terugsturen Een pakje verzenden Reclamezendingen Frankeermethodes MaxiResponse Ophaalmogelijkheden Bedrijfspost doorsturen of bewaren Zakelijke post ontvangen
Customer Support Tool
Kies een onderwerp
Customer Support Tool Shipping Manager Business Portaal Validatietool aangetekende zendingen

14  vragen
 in de categorie « Customer Support Tool »

Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost