0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Er loopt iets mis
Geweigerde betalingen
8
vragen
in de categorie
« Geweigerde betalingen »
Ik ga niet akkoord met het bedrag dat van mijn bpaidkaart werd gehaald. Wat moet ik doen?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Waarom werd mijn betaling via bpaid geweigerd?
Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Ik kocht iets online, maar de bestelling kwam niet aan. Gaat het bedrag dan van mijn bpaidkaart?
Waarom werd mijn betaling in de winkel of geldopname met mijn bpaidkaart geweigerd?
Als de betaling met mijn bpaidkaart werd geweigerd, kan ik dan een bewijs krijgen om zeker te zijn dat het geld niet van mijn kaart ging?
Zoeken
Search