Er zijn verschillende manieren om een antwoord op je vraag te krijgen of om bpost te contacteren.
Online
- Via onze onze onze veelgestelde vragen vind je meestal meteen een antwoord op je vraag. In sommige gevallen vragen we je om een online formulier in te vullen. Zo kunnen we je sneller verder helpen en hebben we meteen alle nodige info.
- Een klacht indienen kan je ook online via onze klachtenformulieren.
- Voor sommige diensten (bv. bpaid, de Verhuisdienst, Track & Trace) kan je ons ook via chat contacteren. Je vindt deze contactoptie rechtsonder terug op deze pagina's.
Telefonisch
- Het juiste telefoonnummer om te bellen en de openingsuren van de klantendienst vind je onderaan deze pagina.
In een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt
- Je kan ook steeds terecht in een van onze kantoren. Gebruik onze online tool om er snel een in je buurt te vinden.
Per post
- Je kan bpost ook per post bereiken op onderstaand adres. Je hoeft geen postzegel op je brief te kleven.
bpost
Postbus 5000
1000 Brussel