Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Waar vind ik het contractnummer?

Als je de Verhuisdienst online aanvraagt, vind je het contractnummer van de Verhuisdienst:

  • In je contract
  • Op de startpagina van de Verhuisdienst, als je bent ingelogd
  • In elke briefwisseling of e-mail van bpost over je contract 'Verhuisdienst'

Als je de Verhuisdienst in een Postkantoor aanvraagt, vind je het contractnummer van de Verhuisdienst:

  • In je contract
  • In de bevestigingsbrief die je in de bus kreeg
  • In elke briefwisseling of e-mail van bpost over je contract 'Verhuisdienst' Heb je een vraag over de Verhuisdienst, vermeld dan altijd het contractnummer. Zo weten we meteen over welk contract het gaat.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.