0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje ontvangen
Er loopt iets mis
Pakje is nog onderweg
Bij de levering
Niet tevreden over postbode
17
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Mijn pakje lijkt ergens vast te zitten. Het beweegt al een tijdje niet meer op Track & Trace.
Ik krijg melding dat mijn pakje is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies van of schade aan mijn pakje?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje niet geleverd is?
Mijn pakje blijft ‘in voorbereiding’ staan. Wat betekent dit en wat kan ik doen?
Ik was thuis maar de postbode heeft niet aangebeld. Hoe kan ik dit melden?
Mijn pakje is verloren. Wat nu?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Mijn pakje zou thuis geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Mijn pakje werd geleverd in een Afhaalpunt, maar is terug naar de afzender. Waarom?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Waarom moet ik de afzender contacteren als mijn pakje beschadigd is?
Mijn leveringsadres is fout op Track & Trace. Wat nu?
Hoe kan ik mijn pakje online volgen en hoe weet ik wanneer het is aangekomen bij de afzender?
Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search