Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe kan ik mijn pakje online volgen en hoe weet ik wanneer het is aangekomen bij de afzender?

Je kan via Track & Trace en de My bpost app de status van je pakje volgen via het barcodenummer van je pakje. Je kan er ook volgen wanneer je pakje is aangekomen bij de afzender. Hou er rekening mee dat de afzender misschien niet meteen je pakje verwerkt, en je pas na enkele dagen bevestiging krijgt van de ontvangst van je teruggestuurde pakje.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found