Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje lijkt ergens vast te zitten. Het beweegt al een tijdje niet meer op Track & Trace.
Werd je pakje nog niet geleverd, controleer dan eerst de status van je zending via Track & Trace of in de My bpost app. Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet is veranderd (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), kan je de afzender vragen om contact op te nemen met onze klantendienst. Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen.
Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie bezorgen om snel een onderzoek te starten.
Mijn pakje zit ergens vast
211
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Wacht nog even af. Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet meer is veranderd (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), raden we je aan om contact op te nemen met de afzender.Hij zoekt dan samen met bpost naar een oplossing. Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen voor niet levering.
Ben jij de afzender? Dan kan je de klantendienst hiervoor contacteren bij voorkeur via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie bezorgen om een onderzoek te starten.
Mijn pakje zit ergens vast
211
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
2 vragen
voor het trefwoord « Voorbereiding »
Hoe bereid ik mijn Direct Mail-zending voor?
1. Afgifte in een erkend Postkantoor voor zendingen van 50 tot 3000 stuks met een maximum van 10 zakken en/of 270 kg: bundel uw zendingen in pakketten van 50 of 100. Als u meerdere zendingen hebt, hou ze dan goed uiteen.
2. Afgifte in een (Hyper) MassPost Center: stop uw zendingen in een blauwe zak of verpak ze in een container of op pallets. Dat verpakkingsmateriaal bestelt u via het (Hyper) MassPost Center. Gesorteerde zendingen geven recht op een extra operationele korting.
Het aantal MaxiResponse-zendingen dat ik heb gekregen, is niet hetzelfde als het aantal op het afleveringsborderel.
Dat kan. Het tijdstip waarop we de zendingen tellen kan soms afwijken van het tijdstip waarop we de zendingen bij u uitreiken.
Er zijn verschillende redenen die ervoor zorgen dat een zending de volgende dag niet bij u wordt geleverd: een onvolledig adres, geen barcode, een mechanisch probleem, een slechte lezing van het adres, een verkeerde sortering, ...
Daarom ziet u dat er een verschil is tussen het aantal dat op het borderel staat en het aantal dat u die dag hebt ontvangen.