0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Reclame maken
  • Pakjes verzenden
  • Post verzenden
  • Post ontvangen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Diensten
Kies een onderwerp
Verkiezingen Online tools Aangetekende zendingen Afgiftemogelijkheden Diensten Pakjes ontvangen Pakjes terugsturen Een pakje verzenden Reclamezendingen Frankeermethodes MaxiResponse Ophaalmogelijkheden Bedrijfspost doorsturen of bewaren Zakelijke post ontvangen
Mijn factuur
Kies een onderwerp
Postbode Klantendienst Postkantoor Mijn factuur
Digitale gegevens
Gegevens aanpassen
Factuur ontvangen
Er is een probleem
Een kopie opvragen

18  vragen
 in de categorie « Mijn factuur »

Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Welke gegevens vind ik op mijn factuur?
Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik de details van mijn facturen van bpost in CSV of XML-formaat ontvangen?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens laten aanpassen op mijn toekomstige facturen?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
Ik wil de referentie of het bestelbonnummer op mijn toekomstige facturen laten aanpassen. Hoe doe ik dat?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Recurrent Collect (= Collect & Send) aan?
Hoe gebeurt de facturatie van de ophalingen?
Hoe kan ik een fout in mijn factuur laten corrigeren?
De referentie of het bestelbonnummer op mijn factuur is fout. Hoe vraag ik een correctie aan?
Ik wil een wijziging aan mijn toekomstige facturen doorgeven. Hoe doe ik dat?
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
Hoe betwist ik een Recurrent Collect (= Collect & Send)-factuur?
Hoe laat ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen op een ontvangen factuur?
Er is een fout geslopen in de berekening van het te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe laat ik dat corrigeren?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost