0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Diensten
Mijn factuur
Digitale gegevens
Gegevens aanpassen
Factuur ontvangen
Er is een probleem
Een kopie opvragen
18
vragen
in de categorie
« Mijn factuur »
Hoe kan ik een kopie van een factuur ontvangen?
Welke gegevens vind ik op mijn factuur?
Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Hoe kan ik de details van mijn facturen van bpost in CSV of XML-formaat ontvangen?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens laten aanpassen op mijn toekomstige facturen?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Collect & Send aan?
Hoe gebeurt de facturatie van Collect & Send?
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
Hoe kan ik een fout in mijn factuur laten corrigeren?
De referentie of het bestelbonnummer op mijn factuur is fout. Hoe vraag ik een correctie aan?
Hoe betwist ik een Collect & Send-factuur?
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
Ik wil de referentie of het bestelbonnummer op mijn toekomstige facturen laten aanpassen. Hoe doe ik dat?
Hoe laat ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen op een ontvangen factuur?
Er is een fout geslopen in de berekening van het te betalen bedrag op mijn factuur. Hoe laat ik dat corrigeren?
Ik wil een wijziging aan mijn toekomstige facturen doorgeven. Hoe doe ik dat?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search