9 vragen
 voor het trefwoord « Gegevens aanpassen »
Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?
Om uw facturen voortaan digitaal of via e-invoicing te ontvangen, doet u het best een aanvraag via het online formulier onderaan de pagina. U kan uw factuur op verschillende manieren digitaal ontvangen:
  • Via e-mail met de factuur als bijlage
  • Via e-mail met een beveiligde downloadlink
  • Via een technische integratie in uw systeem
Bij activatie ontvangt u niet langer een papieren factuur. U kan uw facturen ook in CSV en XML-formaat ontvangen. U kan dan nog steeds de betalingsuitnodiging blijven ontvangen op papier of digitaal.
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens laten aanpassen op mijn toekomstige facturen?
U geeft wijzigingen aan uw bedrijfsgegevens heel eenvoudig door via het online formulier onderaan deze pagina. Zo is het meteen duidelijk wat u wil aanpassen en komt uw vraag snel bij de juiste persoon terecht.
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Collect & Send aan?
Zijn een aantal gegevens op uw factuur verkeerd (facturatieadres, btw-nummer, ...)? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Neem contact op met onze klantendienst.
Hoe kan ik een fout in mijn factuur laten corrigeren?
Bij een fout in uw bedrijfsgegevens of de berekening van uw factuur vraagt u het best een correctie via het onderstaande online formulier.
Ik wil de referentie of het bestelbonnummer op mijn toekomstige facturen laten aanpassen. Hoe doe ik dat?
U geeft wijzigingen aan uw bestelbonnummer of de referentie op uw factuur heel eenvoudig door via het online formulier onderaan de pagina. Zo is het meteen duidelijk wat u wil aanpassen en komt uw vraag snel bij de juiste persoon terecht.
Hoe laat ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen op een ontvangen factuur?
Als uw bedrijfsgegevens op onze factuur niet kloppen, vraagt u het best online een correctie aan. Als die fout voorkomt op meerdere facturen, dan raden we u aan om uw bedrijfsgegevens definitief te laten wijzigen. Die optie kan u onderaan de pagina via het formulier aanduiden.
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
U kan uw kostenplaatsen laten wijzigen voor uw contract via onderstaand online formulier. Wij zorgen dat uw contract aangepast wordt.
Ik wil een wijziging aan mijn toekomstige facturen doorgeven. Hoe doe ik dat?
U geeft wijzigingen aan uw bedrijfsgegevens of de referentie op uw factuur heel eenvoudig door via het online formulier onderaan deze pagina. Zo is het meteen duidelijk wat u wil aanpassen en komt uw vraag snel bij de juiste persoon terecht.