Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk naar België. Onze partner Royal Mail werkt hard aan een oplossing van het probleem.

Sluiten

Ik wil de referentie of het bestelbonnummer op mijn toekomstige facturen laten aanpassen. Hoe doe ik dat?

U geeft wijzigingen aan uw bestelbonnummer of de referentie op uw factuur heel eenvoudig door via het online formulier onderaan de pagina. Zo is het meteen duidelijk wat u wil aanpassen en komt uw vraag snel bij de juiste persoon terecht.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Online formulier

Geef wijzigingen aan uw factuur door via ons online formulier.