Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?

Is er iets misgelopen met uw post, zending of pakje? Dat is natuurlijk vervelend. Gelukkig zijn er verschillende manieren om uw probleem op te lossen.

Via online formulier (snelste weg)

Op de volgende FAQ-pagina’s vindt u onderaan een online formulier om uw klacht in te dienen. Kies uw specifieke probleemsituatie en vul het formulier in. Zo kunnen we u het snelst verder helpen.

Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Hoe dien ik een klacht in over een medewerker van bpost?

Heeft u toch nog een andere klacht? Bel dan onze klantendienst.

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. (Van 8 tot 12.30 u. en van 13 tot 17 u.)
Ook bereikbaar op zaterdagvoormiddag. (Van 9 tot 13 u.)

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.