0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Reclamezendingen
Distripost
Er is een probleem
10
vragen
in de categorie
« Er is een probleem »
Hoe dien ik een klacht in bij Distripost?
De bewoners in de buurt hebben mijn huis-aan-huisreclame niet ontvangen. Hoe komt dat?
De uren van de Distripost Pick-up zijn wel heel ruim. Hoe weet ik wanneer exact jullie mijn zending komen ophalen?
Distripost hield zich niet aan de geografische zone. Waarom niet?
Ik kreeg geen palletbrief in mijn mailbox. Wat moet ik doen?
Het gewenste bezorgmoment voor mijn huis-aan-huiscampagne is niet meer vrij. Wat nu?
bpost kwam mijn Distripost niet ophalen. Wat nu?
Ik ben mijn logingegevens kwijt om in te loggen bij Distripost.
Er zat een andere folder tussen mijn zending. Hoe kan dat?
Ik wil mijn ongeadresseerde zendingen laten ophalen, maar ik kan het niet aanduiden in de reservatietool. Waarom niet?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search