Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe activeer ik mijn contract met de Verhuisdienst?

Als u de Verhuisdienst in een Postkantoor hebt aangevraagd, wordt het contract automatisch geactiveerd.

Deed u de aanvraag online, dan sturen we een activatiecode naar uw oude of nieuwe adres, afhankelijk van wat u hebt aangeduid tijdens uw aanvraag. Met die code activeert u uw contract.

  • Log in op uw bpost-account en klik op 'Mijn contracten beheren'.
  • Selecteer het contract.
  • Vul uw activatiecode in. Zodra u dat hebt gedaan, wordt u onmiddellijk naar de betaalpagina doorgestuurd.
  • Kies uw betaalmethode en voer de betaling uit.
  • Uw contract wordt definitief geactiveerd.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.