Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk naar België. Onze partner Royal Mail werkt hard aan een oplossing van het probleem.

Sluiten

Waar vind ik mijn contractnummer?

Vraagt u de Verhuisdienst online aan, dan vindt u uw contractnummer:

  • in de bevestigingsmail;
  • in de brief met de validatiecode die u op uw oude of nieuwe adres ontvangt, afhankelijk van wat u aanduidde toen u uw contract maakte;
  • op de startpagina van de Verhuisdienst, als u bent ingelogd;
  • in elke correspondentie van bpost over uw contract 'Verhuisdienst'.

Als u de Verhuisdienst in een Postkantoor aanvraagt, vindt u uw contractnummer:

  • in uw contract;
  • in elke briefwisseling of e-mail van bpost over uw contract 'Verhuisdienst'.

Hebt u een vraag over de Verhuisdienst, vermeld dan altijd uw contractnummer. Zo weten we meteen over welk contract het gaat.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.