0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
My bpaid
Veiligheid
14
vragen
in de categorie
« Veiligheid »
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen? (Ik heb een smartphone en ik heb de app gedownload.)
Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen? (Ik heb geen smartphone.)
Waarom wordt mijn verificatiecode niet aanvaard?
Hoe worden online betalingen met mijn bpaidkaart beveiligd?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart?
Kan ik mijn bpaidkaart bij verlies of diefstal via de app blokkeren?
Ontvang ik de verificatiecode ook per sms als ik online aankoop in het buitenland?
Ik registreerde mij voor de eerste keer in de app, maar kreeg geen bevestiging daarvan. Wat moet ik doen?
Ik wil een beveiligde betaling valideren via de My bpaid-app maar ik krijg geen melding. Wat moet ik doen?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart? (Ik heb geen smartphone.)
Wat moet ik doen wanneer ik mijn smartphone verlies of als hij wordt gestolen?
Mijn gsm-nummer is veranderd. Hoe pas ik het nummer aan dat is gekoppeld aan mijn bpaidkaart?
Is mijn bpaidkaart voldoende beveiligd?
-