11 vragen
 voor het trefwoord « Daily Service »
Het is na 9 uur en de postbode is nog altijd niet langsgekomen. Waar kan ik dat melden?
Als u niet tevreden bent over (Early) Daily Service, dient u klacht in door contact op te nemen met onze klantendienst. Bel 02 201 11 11 of stuur een brief naar bpost, klantendienst, Muntcentrum, 1000 Brussel. U moet uw klacht versturen binnen 5 werkdagen na de leveringsdatum van de post waarop uw klacht betrekking heeft.
Wat is Daily Service?
Met Daily Service en Early Daily Service ontvangt u uw prior- en non-priorpost elke dag van de week.
  • Wil u uw post voor 9 uur ontvangen? Kies dan voor Early Daily Service.
  • Maakt het niet uit hoe laat uw post wordt geleverd? Kies dan voor Daily Service.
Schrijf u in voor (Early) Daily Service
Welke post wordt er voor 9 uur geleverd met Early Daily Service?
Post geleverd voor 9 uur:
  • Priorzendingen
  • Non-priorzendingen
  • MaxiResponse-zendingen
Post niet inbegrepen in Early Daily Service:
  • Pakjes
  • Kranten en tijdschriften
  • Aangetekende zendingen
  • Niet-geadresseerde zendingen
Schrijf u in voor (Early) Daily Service
Waarom moet ik meer betalen om mijn post dagelijks te ontvangen, wat vroeger een gratis dienst was?
bpost bezorgt non-priorpost niet meer elke dag. Als u uw prior- en non-priorpost toch nog elke dag wil blijven ontvangen, kan u de (Early) Daily Service aanvragen. Schrijf u in voor (Early) Daily Service
Hoe beëindig ik mijn contract met Early Daily Service?
Het contract wordt voor onbepaalde duur gesloten voor alle adressen die in het contract staan. U kan de diensten opzeggen wanneer u maar wil, met een opzegtermijn van 1 maand. Dat kan met een e-mail aan contract@bpost.be of een aangetekende zending gericht aan bpost, GSO - Contracting Team, Muntcentrum, 1000 Brussel.
Wat zijn de tarieven voor Daily Service en Early Daily Service?
De tarieven starten vanaf € 60/maand/adres. Vanaf 4 adressen krijgt u korting. Het juiste tarief voor uw dienst vindt u op het aanvraagformulier. Schrijf u in voor (Early) Daily Service 
Mijn post wordt systematisch pas na 9 uur geleverd. Wat moet ik doen?
Bent u niet tevreden over (Early) Daily Service, neem dan contact op met onze klantendienst. We controleren de uren dat de postbode bij u langskomt. Als de postbode meer dan 1 keer per maand te laat is, bieden we u een schadevergoeding aan, behalve in geval van overmacht.
Vanaf hoe laat wordt de post geleverd met Early Daily Service?
Met Early Daily Service wordt uw post voor 9 uur geleverd, met Daily Service tussen 9 en 17 uur. Zorg ervoor dat er altijd iemand aanwezig is om de post te ontvangen, of dat u een brievenbus buiten uw gebouw hebt.
Werkt Daily Service op feestdagen met aangepaste leveringsdiensten?
In vakantieperiodes werken Daily Service en Early Daily Service met aangepaste leveringsdiensten. Op feestdagen is er geen post.
Mijn bedrijf verhuist en we gebruiken de Verhuisdienst. Hoe zorgen jullie ervoor dat de post voor 9 uur 's morgens aankomt tijdens de looptijd van het contract met de Verhuisdienst?
Als u de Verhuisdienst gebruikt, wordt uw post automatisch naar uw nieuwe adres doorgestuurd. Wil u uw post 5 dagen per week blijven ontvangen, dan volstaat het om voor uw nieuwe adres een contract Daily Service te sluiten. Of een contract Early Daily Service als u uw post voor 9 uur wil krijgen.
Hoe sluit ik een contract voor Early Daily Service?
Het enige wat u hoeft te doen, is u online inschrijven. Het contract is van onbepaalde duur. Schrijf u in voor (Early) Daily Service