0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post ontvangen
Daily Service
Early Daily Service
Hoe werkt het ?
Er is een probleem
Tarieven
11
vragen
in de categorie
« Daily Service »
Het is na 9 uur en de postbode is nog altijd niet langsgekomen. Waar kan ik dat melden?
Wat is Daily Service?
Welke post wordt er voor 9 uur geleverd met Early Daily Service?
Hoe beëindig ik mijn contract met Early Daily Service?
Wat zijn de tarieven voor Daily Service en Early Daily Service?
Waarom moet ik meer betalen om mijn post dagelijks te ontvangen, wat vroeger een gratis dienst was?
Vanaf hoe laat wordt de post geleverd met Early Daily Service?
Mijn post wordt systematisch pas na 9 uur geleverd. Wat moet ik doen?
Werkt Daily Service op feestdagen met aangepaste leveringsdiensten?
Hoe sluit ik een contract voor Early Daily Service?
Mijn bedrijf verhuist en we gebruiken de Verhuisdienst. Hoe zorgen jullie ervoor dat de post voor 9 uur 's morgens aankomt tijdens de looptijd van het contract met de Verhuisdienst?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search