Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Inloggen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Mijn bedrijf verhuist
Hoe werkt het?
13
vragen
in de categorie
« Hoe werkt het? »
Mijn bedrijf verhuist. Hoe laat ik mijn post doorsturen?
Welke documenten heb ik nodig om de post van mijn bedrijf te laten doorsturen?
Welke post stuurt de Verhuisdienst door?
Waar vind ik mijn contractnummer?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Kan ik de Verhuisdienst gebruiken om post te digitaliseren?
Mijn bedrijf heropent in het midden van de week. Kunnen we de post vanaf die dag afhalen?
Mijn bedrijf verhuist naar het buitenland. Kan ik de Verhuisdienst gebruiken?
Kan ik de post van mijn bedrijf laten doorsturen naar een Postbus?
Wat is de minimum- en maximumduur van een contract met de Verhuisdienst?
Mijn bedrijf heeft verschillende namen. Hoe zorg ik dat de post op al die namen wordt doorgestuurd?
Maar enkele diensten/afdelingen van mijn bedrijf verhuizen. Hoe beperk ik het contract tot die diensten?
Krijg ik een brief op het einde van mijn contract met de Verhuisdienst?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search