Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Welke postcode moet ik in Track & Trace ingeven om mijn retourzending online te volgen?

Zit er een retouretiket in uw pakje, vul dan de postcode in van het originele verzendetiket dat op het pakje kleeft.

Moet u zelf een verzendetiket aanmaken, vul dan de postcode in van de ontvanger van uw pakje.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.