Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?

Om uw facturen voortaan digitaal of via e-invoicing te ontvangen, doet u het best een aanvraag via het online formulier onderaan de pagina. U kan uw factuur op verschillende manieren digitaal ontvangen:

  • Via e-mail met de factuur als bijlage
  • Via e-mail met een beveiligde downloadlink
  • Via een technische integratie in uw systeem. Hiervoor neemt u best contact op met uw Accountmanager.

Bij activatie ontvangt u niet langer een papieren factuur.

U kan ook per e-mail de details van uw facturen in CSV- en XML-formaat ontvangen. Ontdek hoe. U kan dan nog steeds de betalingsuitnodiging blijven ontvangen op papier of digitaal.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Of

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.