Ik wil mijn factuur voortaan digitaal ontvangen. Hoe doe ik dat?

Om uw facturen voortaan digitaal of via e-invoicing te ontvangen, doet u het best een aanvraag via het online formulier onderaan de pagina. U kan uw factuur op verschillende manieren digitaal ontvangen:

  • Via e-mail met de factuur als bijlage
  • Via e-mail met een beveiligde downloadlink
  • Via een technische integratie in uw systeem. Hiervoor neemt u best contact op met uw Accountmanager.

Bij activatie ontvangt u niet langer een papieren factuur.

U kan ook per e-mail de details van uw facturen in CSV- en XML-formaat ontvangen. Ontdek hoe. U kan dan nog steeds de betalingsuitnodiging blijven ontvangen op papier of digitaal.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.