Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?

Heeft u een afwezigheidsbericht in de bus ontvangen en is uw pakje naar een Pakjesautomaat, dan kan u de barcode gebruiken op het bericht.
Bij Pakjesautomaten met scherm geeft u de barcode op het scherm in. Bij Pakjesautomaten zonder scherm geeft u eerst de barcode in de My bpost app in en volg je de stappen in de app om uw pakje af te halen.

Koos u voor een rechtstreekse levering in de Pakjesautomaat en kreeg u geen e-mail dat uw pakje beschikbaar is, controleer dan of onze e-mail niet in uw spamfolder is beland.

  • Kreeg uw wel een e-mail dat uw pakje beschikbaar is, lees de stappen in de e-mail goed na. Voor sommige Pakjesautomaten heeft u geen QR-code nodig.
  • Kreeg u geen e-mail dat uw pakje beschikbaar is, contacteer dan een Pakjesautomaatverantwoordelijke via 02 320 23 90.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Webform  

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.