Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?

Heeft u een afwezigheidsbericht in de bus ontvangen en is uw pakje naar een Pakjesautomaat, dan kan u de barcode gebruiken op het bericht.
Bij Pakjesautomaten met scherm geeft u de barcode op het scherm in. Bij Pakjesautomaten zonder scherm geeft u eerst de barcode in de My bpost app in en volg je de stappen in de app om uw pakje af te halen.

Koos u voor een rechtstreekse levering in de Pakjesautomaat en kreeg u geen e-mail dat uw pakje beschikbaar is, controleer dan of onze e-mail niet in uw spamfolder is beland.

  • Kreeg uw wel een e-mail dat uw pakje beschikbaar is, lees de stappen in de e-mail goed na. Voor sommige Pakjesautomaten heeft u geen QR-code nodig.
  • Kreeg u geen e-mail dat uw pakje beschikbaar is, contacteer dan een Pakjesautomaatverantwoordelijke via 02 320 23 90.

 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform  

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.