Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe weet ik wanneer mijn pakje is geleverd?

U kan uw pakje online volgen via Track & Trace en de My bpost app. Vul daar het barcodenummer in dat op het etiket van uw retourzending staat.

Vul ook de juiste postcode in:

  • Zit er een retouretiket in uw pakje, dan is dat de postcode van het originele verzendetiket dat op het pakje kleeft.
  • Moet u zelf een verzendetiket aanmaken, dan is dat de postcode van de ontvanger van uw retourzending.

In de app krijgt u een melding wanneer uw pakje is geleverd.

Als u zelf een verzendetiket maakt en koopt, kan u de optie 'Ontvangstbewijs' aanklikken.

Dan krijgt u een sms of e-mail over de status van uw pakje:

  • Wanneer het pakje is geleverd.
  • Wanneer het pakje niet is afgegeven omdat er niemand bij de bestemmeling aanwezig is. Het wordt dan geleverd bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of PostPunt.
  • Wanneer de bestemmeling het niet is komen afhalen in een Postkantoor of PostPunt.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.