0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Aangetekende zending
Een aangetekende zending ontvangen
Volmacht
Er is een probleem
Bericht van ontvangst
18
vragen
in de categorie
« Een aangetekende zending ontvangen »
Hoe krijg ik een Postvolmachtkaart?
Wie mag de aangetekende zendingen voor een bedrijf wettelijk ontvangen?
Volstaat het om de postbode de statuten van mijn organisatie of bedrijf te laten zien om te tonen dat ik aangetekende zendingen mag ontvangen?
Hoe kan ik als bedrijf de ontvangst van aangetekende zendingen bij 1 of meer personen centraliseren?
Hoe verzend ik als bedrijf aangetekende post?
Hoelang is een postvolmachtkaart geldig?
Hoe verzend ik gemakkelijk een groot aantal aangetekende zendingen?
Mijn Postvolmachtkaart is versleten. Hoe vervang ik ze?
Moet ik behalve mijn Postvolmachtkaart ook een identiteitsbewijs aan de postbode tonen?
Hoe stuur ik het bericht van ontvangst gemakkelijker terug wanneer ik de lijsten ontvang?
Ik wil dat al mijn werknemers aangetekende zendingen kunnen ontvangen. Kan dat?
Ik heb mijn Postvolmachtkaart niet gekregen. Wat nu?
Wat is het verschil tussen de mybpost bizz-kaart en de Postvolmachtkaart?
Mijn bedrijf heeft verschillende namen. Wat moet ik doen voor de Postvolmachtkaart?
Mijn bedrijf verhuist. Moet ik mijn Postvolmachtkaart aanpassen?
Hoe annuleer ik mijn Postvolmachtkaart?
Mijn bedrijf verandert van naam. Wat moet ik doen voor de Postvolmachtkaart?
De Validatietool werkt niet. Wat nu?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search