Ervaar je een wit scherm na het aanmelden op onze online verzendtool? Druk de toetsen ctrl en F5 tegelijk in of wis je internetgeschiedenis.

Sluiten

Er ligt een ander pakje in de Pakjesautomaat. Wat nu?

Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina of bel de klantendienst van onze Pakjesautomaten. Zorg dat u de barcode van uw pakje bij de hand hebt. U vindt ze in de e-mail die u van ons kreeg en in de My bpost app.

Verkeerd pakje gevonden in een Pakjesautomaat met scherm, bel dan naar 02 320 23 90 (24/7 bereikbaar).

Verkeerd pakje gevonden in een Pakjesautomaat zonder scherm, bel dan naar 02 278 50 87 (24/7 bereikbaar).

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Online formulier


Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.