0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Gebruik van de bpaidkaart
33
vragen
in de categorie
« Gebruik van de bpaidkaart »
Hoe bekijk ik het saldo op mijn bpaidkaart?
Hoe doe ik een online aankoop met Mastercard Identity Check?
Welke kosten en tarieven zijn verbonden aan mijn bpaidkaart?
Kan ik geld terug overschrijven van mijn bpaidkaart naar mijn bankrekening?
Moet ik een bpaid-profiel aanmaken om de bpaidkaart te kunnen gebruiken?
Wat als ik de verkeerde code of het verkeerde Mastercard Identity Check wachtwoord ingeef?
Kan ik met mijn bpaidkaart geld afhalen aan een geldautomaat?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Zijn er betaallimieten per dag, week of maand?
Als ik een aankoop doe, gaat het geld dan direct van mijn bpaidkaart?
Moet ik mijn bpaidkaart activeren voor ik ze kan gebruiken?
Zijn alle verrichtingen met mijn bpaidkaart gratis?
Kan ik geld overschrijven van mijn bpaidkaart naar een rekening?
Moet ik mijn bpaidkaart activeren voor ik ze kan gebruiken?
Kan ik mijn bpaidkaart koppelen aan PayPal?
Voor welke betalingen kan ik bpaid gebruiken?
Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Welke gegevens heb ik nodig om online te betalen?
Waarom wordt mijn verificatiecode niet aanvaard?
Bestaat er een lijst van winkels/sites waar een bpaidkaart niet kan worden gebruikt?
Kan ik aankopen in het buitenland doen met mijn bpaidkaart?
Heb ik een kaartlezer of digipas nodig om betalingen te doen met mijn bpaidkaart?
Kan ik geld afhalen met mijn bpaidkaart aan het loket van een Postkantoor of PostPunt?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Moet ik wisselkosten betalen voor verrichtingen in het buitenland?
Kunnen we met meerdere mensen de bpaidkaart gebruiken?
Ontvang ik de verificatiecode ook per sms als ik online aankoop in het buitenland?
Kan ik online betalingen uitschakelen voor mijn bpaidkaart?
Waarvoor dient de inkeping op de gepersonaliseerde bpaidkaart?
Kan ik mijn bpaidkaart in de hele wereld gebruiken?
Ik heb meerdere bpaidkaarten. Hoe hou ik ze uiteen?
Staat er een betaallimiet op mijn bpaidkaart?
Welke betalingen kan ik niet uitvoeren in het buitenland met mijn bpaidkaart?
Zoeken
Search