Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Ik kan mijn MassPost niet zelf afgeven. Welke oplossing stellen jullie voor?

We kunnen uw gefrankeerde en niet-gefrankeerde brieven, pakjes en aangetekende zendingen bij u komen afhalen. De keuze van de afhaaldienst hangt af van onder meer het soort product, het aantal zendingen, het gewicht van de zendingen, ... Bekijk de productpagina's om te weten welke ophaaldienst we u aanraden. De beschikbare formules:

  • Collect & Send: we halen uw gefrankeerde brieven, aangetekende zendingen en pakjes regelmatig bij u op.
  • Collect on Demand : we halen uw post op aanvraag op.
  • Transport: grotere volumes dan Collect & Send en Collect on Demand halen we per vrachtwagen op.
  • Collect & Stamp: we halen uw niet-gefrankeerde brieven, aangetekende zendingen en pakjes op en verwerken, frankeren en verzenden ze.

Meer informatie over Collect & Send

Meer informatie over Collect on Demand

Meer informatie over de dienst Transport

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.