6 vragen
 voor het trefwoord « Er is een probleem »
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Wil u een factuur betwisten? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.
Ik heb een retourzending gekregen met de melding 'Onvoldoende gefrankeerd'. Hoe is dat mogelijk?
Brieven worden gefrankeerd door machines. In zeldzame gevallen blijft een brief aan een andere plakken en heeft de machine alleen de brief gefrankeerd die ze ziet. Stop de brief in een zak, wij frankeren hem. De kosten voor die brief rekenen we maar 1 keer aan.
Ik heb een afgiftebewijs gekregen voor een aangetekende zending die door Collect & Stamp is afgehaald, maar de afgiftedatum klopt niet.
Hebt u een opmerking of klacht over Collect & Stamp? Neem contact op met onze klantendienst om het probleem te melden.
Waar kan ik een klacht over Collect & Stamp indienen?
Hebt u een opmerking of klacht over onze Collect & Stamp dienst? Neem dan telefonisch contact op met onze klantendienst.
Voor klachten over facturatie kan u het online formulier onderaan deze pagina invullen. Zo beschikken we meteen over alle nodige informatie om u verder te helpen.
De postbode is vandaag niet langsgekomen, terwijl het een afhaaldag is. Wat moet ik doen?
We besteden de grootste zorg aan Collect & Stamp. Toch kunnen we niet volledig uitsluiten dat de afhaaldienst wordt verstoord. Vindt u dat dat bij u vaak gebeurt? Contacteer onze klantendienst en laat het ons weten. We doen er alles aan om de oorzaak te vinden en het op te lossen. Wil u dat we u via e-mail laten weten wanneer we uw post niet zoals gepland kunnen afhalen, bijvoorbeeld bij extreme weersomstandigheden? Registreer u dan om een e-mail te krijgen over de stand van zaken.
Ik heb mijn Starter Kit niet gekregen. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantendienst als u uw Starter Kit niet hebt gekregen nadat u een Collect & Stamp-contract hebt afgesloten.