Lang leve de ROI, de ultieme maatstaf voor de impact van uw communicatie. Bij bpost meten we voortdurend de businessimpact van Paper Mail en weten we hoeveel elke geïnvesteerde euro oplevert.
Impactvolle cijfers die de doeltreffendheid van Direct Mail bewijzen.
R.O.I. is natuurlijk een van uw prioriteiten. U wilt Direct Mail-campagnes die de beste resultaten opleveren voor zo weinig mogelijk kosten. Toch toont onderzoek* aan dat Belgische adverteerders niet altijd voor de meest efficiënte kanalen kiezen.
Paper Mail is een sleutelelement in de mediamix om consumenten te laten reageren. Ontdek de cases die wij voor u selecteerden.
* (Re-evaluating Media, the Belgian edition – Ebiquity, augustus 2019)
Paper Mail is performant!
Of het nu apart of als onderdeel van de mediamix is, een gepersonaliseerde printboodschap genereert altijd een sterke impact. Het is een krachtig instrument om verkeer naar uw webshop of fysieke winkel te stimuleren of om uw verkoop op korte termijn aan te moedigen.
Cijfers zeggen altijd meer dan woorden: onze IMPACT-brochure bevat talrijke bewijzen die de doeltreffendheid van Direct Mail aantonen.