Top Banner Image
Vertrouwd medium
Top Banner Mobile Image
Vertrouwd medium
bpost media

Een medium dat vertrouwen inspireert

Paper Mail staat voor de juiste boodschap aan de juiste persoon in een uiterst persoonlijke context. De relevantie en nauwkeurige targeting maken het tot het medium dat uw klanten valoriseert en vertrouwen inboezemt.

Paper Mail, het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek

Paper Mail komt bij de gezinnen thuis terecht dankzij zijn targeting mogelijkheden. Het is relevant voor de geadresseerde, genereert positieve emoties en valoriseert de persoon die de Paper Mail ontvangt. Al die elementen zorgen ervoor dat het niveau in dit medium hoog is. En als er vertrouwen is, zijn uw klanten meer geneigd om tot actie over te gaan. Daar plukt uw merk de vruchten van.

Paper Mail, het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek

Bijna 9 mensen op 10 vindt Paper mail een betrouwbaar medium, dat is bijna dubbel zoveel als e-mail. Deze geloofwaardigheid maakt van Paper Mail een waardevolle troef in uw mediamix om positieve reacties te genereren.

Paper Mail, het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek

Twee mensen op drie voelen zich gevaloriseerd door de Direct mails die ze ontvangen. Dat hoeft niemand te verbazen, want Paper Mail is een persoonlijk medium met relevante boodschappen en pertinente content voor de doelgroep die er zijn gading vindt. Dat creëert een gevoel van waardering en vertrouwen.

Bron: The Value of Mail in Uncertain Times, Kantar TNS, 2017

Paper Mail, het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek

De helft van de Paper Mails heeft een levensduur van meer dan een week bij de gezinnen thuis. Ze worden regelmatig ter hand genomen en kunnen prat gaan op een hoog leespercentage. 1 Direct Mail op 7 blijft zelfs meer dan 3 weken actief bij de geadresseerde. Die aanzienlijke levensduur staat garant voor extra vertrouwen in Paper Mail.

Bron: Paper Reach, Profacts, 2020

R.O.I. en conversie

R.O.I. en conversie

Paper Mail is doorslaggevend in de mediamix om impact te genereren en consumenten aan te zetten om te (re)ageren.

Meer weten

Actieve aandacht

Actieve aandacht

Paper Mail ligt aan de basis van een vorm van intimiteit met de consument. Zijn relevantie en tastbare aanwezigheid genereren kwalitatieve contacten en extra aandacht voor uw communicatie.

Meer weten