Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?

Wanneer je online betaling wordt geweigerd, is dat meestal om een van de volgende redenen:

  • Je hebt een of meer onjuiste gegevens ingevoerd.
  • Je hebt 3 keer een verkeerde authenticatiecode - de code die je via sms krijgt - ingevoerd. Probeer het in dat geval later nog eens.
  • Je gebruikt de app om je betalingen te valideren en hebt 3 keer een verkeerde mPIN-code ingevoerd. Je moet je smartphone dan opnieuw registreren.
  • Er staat niet genoeg geld op je kaart om je aankoop te doen.
  • Je bent over de dag- of weeklimiet van je kaart gegaan.

Vermoed je fraude, bel dan onze klantendienst op het nummer 02 278 55 78.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.