Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe vraag ik de Verhuisdienst online aan?

Om de Verhuisdienst online aan te vragen, hou je volgende zaken bij de hand:

  • Oude en nieuwe adres
  • Bankkaart of homebanking
  • Identiteitskaartnummers van alle verhuizende personen vanaf 15 jaar

Jij kiest zelf de startdatum van de Verhuisdienst. Vanaf dan sturen we je post door naar je nieuwe adres. Je contract begint altijd op een maandag en eindigt op een zondag. Bij een online aanvraag start het contract ten vroegste 5 kalenderdagen na de ontvangst van je betaling. Je contract start op de maandag die volgt. Is die maandag een feestdag of sluitingsdag, dan start de Verhuisdienst op dinsdag.

De online aanvraag van de Verhuisdienst duurt maar enkele minuten. Als je de aanvraag start, moet je die wel in 1 keer finaliseren. Anders gaan de gegevens verloren.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.