Category type
Media
13 april 2021

“Onze doelgroepen bepalen wat de winnende combinatie is voor een hogere ROI van onze mediamix” - Laurens Lories/ Michaël Bassanello

De Nationale Loterij is met ruim 30 miljoen aan mediabestedingen (2019, Nielsen) een Top 25-speler in ons land. Met 6,4 miljoen deelnemers in 2020 behoort een belangrijk deel van de bevolking tot haar doelgroep. De juiste mediamix vinden is voor het team van de Nationale Loterij dan ook een permanent aandachtspunt. We spraken met twee van haar experts in dit domein.

Gerelateerde artikelen

20 maart 2020

‘Hey [jouw naam]’ zien prijken bovenaan een brief, magazine of folder: het blijft een eenvoudige en effectieve manier om je aandacht te trekken. 10 punten op stopping power. Maar staying power? Daarvoor moeten adverteerders diepgaander personaliseren. Een pleidooi over personalisatie in Direct Mail via 3 effectieve cases en 7 inspirerende tips.  

Gerelateerde artikelen

4 december 2019

Op zoek naar een creatieve eindejaarscampagne? Dit is inderdaad de ideale periode om aan uw relationele marketing te werken. Ga voor een Direct Mail-campagne, die u integreert in een intelligente mediamix. De beste manier om u tijdens deze periode van het jaar te onderscheiden van de (moordende) concurrentie. Laat u inspireren.

 

Gerelateerde artikelen

3 september 2019

Direct Mail en Door to door kunnen sterke troefkaarten op tafel leggen. Maakt u slim gebruik van In-Home Advertising in uw multichannel-aanpak, dan is resultaat gegarandeerd. Dat bewijzen deze acht cases, geselecteerd door onze media experts. U merkt meteen: raketwetenschap hoeft niet altijd, al komt er af en toe wel een vleugje neuromarketing om de hoek kijken. Deze nieuwe discipline past inzichten uit de neurowetenschap toe op ons vakgebied. Het doel: marketingcampagnes effectiever maken door boodschap en vorm beter af te stemmen op de werking van onze hersenen.

Gerelateerde artikelen

3 september 2018

In mei 2017 won Stad Gent voor haar stedelijk onderwijs een bronzen Cuckoo Award in de categorie Best Targeting. Een papieren mailing moest 12-jarigen en hun ouders overtuigen om te kiezen voor een van de elf Gentse secundaire stadsscholen.  

Gerelateerde artikelen