Stelt u zich een medium voor dat meermaals ter hand genomen wordt en waaraan uw klanten en prospects tijd besteden thuis. Bovendien is de inhoud volledig aan uw merk gewijd. Zo’n medium trekt de aandacht van uw doelgroepen en leidt tot actie. Paper Mail staat voor al deze kenmerken tegelijk en is de beste troef in uw mediamix om uw campagne-inkomsten te boosten.

Een medium dat de aandacht trekt

Zoveel bedraagt de gemiddelde leestijd die gemiddeld aan elke Direct mail besteed wordt. Bijna drie belangrijke minuten die uw klanten en prospects in staat stellen uw boodschappen goed te interpreteren en met kennis van zaken in actie te komen.

Bron: Barometer database (N=56 campagnes), 2019-2021

Een medium dat de aandacht trekt

Eenzelfde geadresseerde komt gemiddeld 4 keer in contact met uw Direct mail, omdat die vaak goed zichtbaar op de eettafel of in de keuken blijft liggen: een uitgelezen plek om uw doelgroep de kans te bieden de DM nog eens op te pakken en de boodschappen aandachtig te herlezen.

Bron: Paper Reach, Profacts, 2020

Een medium dat de aandacht trekt

Is de proportie van geadresseerden die zich uw Direct Mail en de inhoud ervan nog herinneren een week na ontvangst. Da’s twee derde: een indrukwekkend recall-percentage dat aantoont dat Paper Mail absoluut niet onverschillig laat.

Bron: The Value of Mail in Uncertain Times, Kantar TNS, 2017

R.O.I. en conversie

R.O.I. en conversie

Paper Mail is doorslaggevend in de mediamix om impact te genereren en consumenten aan te zetten om te (re)ageren.

Meer weten

Een vertrouwd medium

Een vertrouwd medium

Dankzij de relevante inhoud, de kwalitatieve targeting en zijn beperkte opdringerigheid, wordt Paper Mail beschouwd als het vertrouwde en betrouwbare medium bij uitstek.

Meer weten