Quickstamp

Quickstamp

Quickstamp

De efficiëntste manier om regelmatig Aangetekende Zendingen te verzenden

  • 24/7 toegankelijk
  • Afgeven in elke rode brievenbus
  • Automatische archivering Afgiftebewijzen
  • Makkelijk online afrekenen

Hoe werkt Quickstamp?

1.
Maak een account aan

Vraag meteen barcodes aan via het online portaal en krijg ze geleverd binnen de 3 werkdagen.

2.
Scan een barcode in

Meld aan op QuickStamp, scan de barcode die u wilt gebruiken en vul het adres van uw bestemmeling in.

3.
Frankeer uw zending

Betaal met PayPal en kleef de gescande barcode in de rechterbovenhoek van de enveloppe.

4.
Geef af of laat ophalen

Geef uw zending af in een rode brievenbus of laat ze door ons ophalen.

Vind een rode brievenbus
5.
Volg alles online

Volg uw zendingen op de voet via Track & Trace en raadpleeg al uw Afgiftebewijzen online.

Hoeveel kost het?

Uw Aangetekende Zendingen worden automatisch gefrankeerd volgens hun formaat, gewicht en bestemming.

Bestemming C6/C5-formaat (US)
(0-50 gr.)
C4-formaat (US) (0-500 gr.)
Binnen België 6.57€ 8.33€
Binnen Europa 6.84€ 12.24€
Naar de rest van de wereld 7.06€ 14.48€

Wat heb ik nodig om Quickstamp te gebruiken?

Barcodes

Registreer op het Quickstamp-portaal en bestel ze gratis. Binnen de 3 dagen geleverd.

Nu registreren

Barcodescanner

U vindt al een barcodescanner voor minder dan € 15

PayPal-account

Quickstamp-zendingen rekent u veilig online af via PayPal.

Naar PayPal

Misschien heeft u deze vragen nog

Om Quickstamp te kunnen gebruiken, moet u in het bezit zijn van een scanner die u kan aankopen bij een externe leverancier en barcodes die u via Quickstamp kan bestellen. Heeft u reeds een scanner? Dan is het voldoende om enkel barcodes via Quickstamp te bestellen. U moet ook een PayPal-account aanmaken als u er nog geen hebt. PayPal is de enige betaalmethode voor QuickStamp.

De stappen om uw aangetekende zendingen te verzenden:

  1. Meld u aan in QuickStamp en scan de barcodes die u op de zendingen zal kleven.
  2. Vul de contactgegevens van de bestemmeling in.
  3. Ga verder naar de betaling.
  4. Kleef de barcode op de zending, in de rechterbovenhoek van de enveloppe. Uw zending is nu klaar om in een Rode Brievenbus te steken of te worden afgehaald.
  5. Volg uw zending online van afgifte tot verzending. Uw afgiftebewijs wordt automatisch online in het portaal gearchiveerd. U kan dat overal bekijken, waar u ook bent.

QuickStamp is een oplossing voor bedrijven waarmee u uw aangetekende zendingen 24/7 online kan voorbereiden en frankeren. Daarna stopt u ze in een Rode Brievenbus of vraagt u ons om ze te komen afhalen. Uw elektronische afgiftebewijzen blijven 10 jaar online beschikbaar. U moet elke aangetekende zending online betalen.

Met QuickStamp kan u 2 soorten zendingen verzenden in België of naar het buitenland: het genormaliseerde formaat (US, C6/C5) tot 50 gram en het C4-formaat tot 500 gram. U betaalt alleen voor de frankering van de zending. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van QuickStamp.

  • U wil dat bpost uw aangetekende zendingen ophaalt en frankeert: gebruik Collect & Stamp.
  • U wil dat bpost uw aangetekende zendingen alleen ophaalt: gebruik Collect & Send.
  • U wil ze in een Rode Brievenbus kunnen steken: gebruik QuickStamp

Meer informatie over Collect & Send 

Meer informatie over Collect & Stamp