Wie treft schuld bij beschadiging aan mijn pakje?

Het spijt ons te horen dat je pakje is beschadigd. Als je de schade opmerkt in het Afhaalpunt, kan je het pakje weigeren waarna het wordt teruggestuurd naar de afzender.

Merk je de schade aan de inhoud later op, neem dan binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakje contact op met de oorspronkelijke afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen.

Alleen de oorspronkelijke afzender kan een klacht indienen bij bpost.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.