E-commerce kreeg tijdens de coronapandemie een stevige boost en maaltijdbezorging had door de sluiting van de horeca extra de wind in de zeilen. Geen wonder dat de aanbieders van maaltijdboxen ook communicatief een tandje bijstaken. Foodbag koos in zijn mediamix voor drive to web heel nadrukkelijk ook voor Paper Mail. Bram Elewaut, head of marcom bij Foodbag, licht toe hoe het bedrijf online en offline media succesvol combineert. “De combinatie van online met Paper Mail is heel doeltreffend.
Gerelateerde artikelen
Het is moeilijk om als particulier, zelfstandige of bedrijfsleider van een kmo of vzw een informaticapartner te vinden die mee is met alle recente ontwikkelingen en uitdagingen. Die vaststelling heeft Olivier Olbrechts geïnspireerd om Mister Genius op te richten.
Gerelateerde artikelen
Postkaarten blijven ook in dit digitale tijdperk het medium bij uitstek om een boodschap doelgericht bij de klant te krijgen. Niet alleen is het kostenefficiënt, het is ook makkelijk te maken en het proces van ontwikkeling tot in de brievenbus gaat relatief snel. Postkaarten zijn zowel goed voor klantenbinding als voor het activeren van promoties. In dit artikel geven we u een voorbeeld van allebei.