Category type
Media
3 augustus 2020

Een budgetvriendelijke meubelgigant die duurzaamheid voorop plaatst. Geen makkelijke klus. Toch maakt Ikea zich sterk haar steentje bij te dragen.Wist u dat u bij Ikea ook terecht kan voor de aankoop van zonnepanelen? Wie at nog geen veggie hotdog tijdens een IKEA bezoek? Ook afval vermijden en grondstoffen efficiënt gebruiken maakt deel uit van de IKEA’s missie. Met dat inzicht werden de KUNGSBACKA keukenfronten ontworpen, op basis van gerecycleerd hout en petflessen.

Gerelateerde artikelen

23 mei 2019

Een nieuwe klant warm maken voor uw aanbod, daar kruipt heel wat energie in. Wat als u die energie én het budget efficiënter kunt inzetten om bestaande klanten een nieuw aanbod te doen? Ontdek in deze blogpost enkele interessante en succesvolle voorbeelden.   De kans dat een onbekende overgaat tot aankoop is 5 à 20%, bij bestaande klanten gaat het om 60 à 70%. Het is dus een must om uw trouwe klanten goed te ‘soigneren’. Hoe u dit aanpakt? Ga voor een slimme communicatiemix van zowel e-mail, sociale media als In-Home Advertising (Direct Mail en huis-aan-huis folders).

3 mei 2019

Virtual reality, augmented reality of artificial intelligence: het zijn begrippen die u doorgaans niet linkt aan printcampagnes. Wie in het oog wil springen en de consument wil verrassen met een originele Direct Mail, kan zich maar beter inlezen over deze nieuwe technologieën en hun toepassing in In-Home Advertising. Deze nieuwigheden kunnen u namelijk helpen om uw boodschap extra te laten ‘shinen’. Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Super, in deze blogpost verdiepen we ons in enkele leuke cases.

 

Gerelateerde artikelen

24 april 2019

‘Wat zullen we doen vandaag?’ ‘Wat hebben we nog nodig van de supermarkt?’ ‘Ik heb een nieuw paar schoenen nodig. Gaan we dit weekend even shoppen?’ Een greep uit de gesprekken die elke ochtend, middag of avond gevoerd worden aan de keukentafel. Dé ideale plek dus, om met uw boodschap terecht te komen, daar waar de beslissingen genomen worden. In-Home Advertising (Direct Mail en Door to door) brengt uw boodschap in het hart van het huis en is in dit opzicht de geknipte manier om op te vallen bij nieuwe klanten. In deze blogpost serveren we u enkele inspirerende succesverhalen.

Gerelateerde artikelen

5 september 2018

Background

by marei is a small, young retail company that specializes in designer furniture. Its managers have a small showroom and particularly impressive expertise when it comes to designer seating from around the world. To clearly convey this to potential customers, both building owners and architects, it was necessary to create a marketing tool that could be used as a brochure and a mailing in one.  

Gerelateerde artikelen

16 maart 2018

Het merk en de markt

Vorig jaar besloten mijn vrouw en ik een nieuw terras en een nieuwe oprit te laten aanleggen. Op tegeljacht dus bij lokale bedrijven en daar leerde ik hoe belangrijk Direct Mail is voor ‘kleine’, lokale ondernemers. Wij stapten immers binnen bij een tegelhandelaar die actief gebruik maakt van Direct Mail : VM Tegels uit Oostkamp. Een lokale speler die moet opboksen tegen de grote ketens en bouwondernemingen. Maar wie niet sterk is moet slim zijn. En VM Tegels is slim.  

 

Gerelateerde artikelen