Ervaar je een wit scherm na het aanmelden op onze online verzendtool? Druk de toetsen ctrl en F5 tegelijk in of wis je internetgeschiedenis.

Sluiten

Uw klantenbasis vergroten

Uw klantenbasis vergroten

Reclamepost

Uw klantenbasis vergroten

Meer klanten zorgen voor meer omzet.
Ga op zoek naar prospecten met een bepaald profiel, ontdek de gebieden waar uw doelgroep woont of verspreid reclamefolders in de regio rond uw zaak.

    Bereik prospecten met een specifiek profiel

    Een geadresseerd aanbod naar de juiste doelgroep krijgt altijd respons.

    U wil mensen bereiken die een auto willen kopen?

    Die graag reizen of van promo's houden?

    Doe een simulatie en ontdek hoeveel prospecten u met onze adrespakketten kan bereiken.

    public-cible-localisation

    Bereik de gebieden waar uw doelgroep woont

    Zo efficiënt mogelijk adverteren zonder adressenbestand?

    Ontdek in welke gebieden uw doelgroep het best vertegenwoordigd is en verhoog de impact van uw huis-aan-huisreclame.

      Snel en voordelig reclamefolders verspreiden

      Alle huishoudens in een door u gekozen geografisch gebied bereiken?

      We bezorgen uw boodschap met maximaal 3 andere reclamefolders, impact gegarandeerd.

      Ontdek hoeveel huishoudens u bereikt met uw budget

      Op zoek naar inspiratie?

      Bekijk voorbeelden van succesvolle acquisitiecampagnes en krijg tips en tricks voor uw zoektocht naar nieuwe klanten op bpost media.

      SD Workx Case
      Innovatie in segmentatie met Paper Mail

      Case SD Worx. Experimenteren is de nieuwe creativiteit

      Research is de vriend van impact. Paper Mail en de hele mediamix leveren een betere ROI op als ze onderbouwd zijn met stevige inzichten. SD Worx en zijn communicatiepartner BBC doen dat met diepgaande research en ze testen intensief hoe segmentatie de impact verhoogt.

      bpost media
      Download nu de ultieme checklist voor een vlekkeloze organisatie van uw event.

      Dit mag u verwachten:

      • Hoe u uw doelgroep en doelstellingen bepaalt en waarom dat noodzakelijk is.
      • Hoe u een realistische kostenraming maakt.
      • Waarom u maar beter
      Comment attirer davantage de clients ?
      Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers

      Elke zaakvoerder wil graag duizenden fans op social media. Maar wat bent u met dat online bereik als uw volgers nooit een voet in uw fysieke winkel zetten? Wil u meer klanten aantrekken, focus dan eerst op uw online fans: zij kennen uw zaak namelijk al. Al wat ze nodig hebben, is een duwtje richting etalage.

       

      Calculer le coût par lead
      De ‘cost per lead’ berekenen: zo gaat u te werk voor een kwalitatieve lead

      De ‘cost per lead’, ofwel: kostprijs per prospect, is een belangrijke parameter om de efficiëntie van marketingcampagnes af te toetsen en de Return on Investment te berekenen. Is de kostprijs voor een lead té hoog, dan is het sop de kolen niet waard. Maar ook de kwaliteit van de lead is een belangrijke factor voor de ROI.

      Wat is een goede ROI?
      Wat is een goede ROI?

      Efficiënte marketing en Return on Investment gaan hand in hand. Maar wat is een goede ROI? Welke hulpmiddelen kunnen we gebruiken om het rendement van onze marketinginspanningen te evalueren? U leest er alles over in dit artikel.

       

      Professionele hulp nodig?

      Vind bedrijven die gespecialiseerd zijn in het ontwerpen, drukken en verzenden van reclamepost.

      Contact

      Uw mogelijkheden om nieuwe klanten te vinden bespreken met een business-expert?