
Met een efficiënte verzending en een duidelijke retourprocedure bespaar je tijd en kosten. Zo pak je het slim aan:
1. Vermijd retours
- Voorzie op je webshop gedetailleerde en eerlijke productinformatie en toon per product meerdere duidelijke foto’s vanuit verschillende hoeken. Hoe meer info je met je klant deelt, hoe minder kans je maakt hem of haar teleur te stellen bij de unboxing.
- Laat klanten reviews schrijven voor extra zekerheid en vertrouwen te geven aan de koper.
- Hanteer een helder retourbeleid en vraag klanten om een retourlabel aan te vragen in plaats van standaard mee te sturen.
2. Bescherm je pakjes tegen schade
- Gebruik stevige dozen en vul lege ruimtes op.
- Verpak breekbare producten apart en gebruik dubbelwandige dozen.
- Zorg voor sterke plakband om de doos veilig af te sluiten.
Bekijk de hier de retouropties >

👉 Lees ook:
📌 4 tips om je pakjes verzendklaar te maken
📌Tevreden klanten dankzij een bereikbare klantenservice
Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen
Online shoppers willen milieuvriendelijke leveringen

29 april 2025
- 2 Minuten leestijd

Tevreden klanten dankzij een bereikbare klantenservice

28 april 2025
- 2 Minuten leestijd

4 tips om je pakjes verzendklaar te maken

24 april 2025
- 3 Minuten leestijd

Advertenties succesvol uitsturen, doe met de juiste tools

22 april 2025
- 2 Minuten leestijd

Stel de juiste doelen voor je marketingcampagnes

18 april 2025
- 3 Minuten leestijd
