Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Zakelijk pakjes - onze retouropties

Header Reclame

Win het vertrouwen van uw klanten met gebruiksvriendelijke retouroplossingen

  • Vergroot de aankoopkansen op uw webshop
  • Genereer extra conversie, ervaar meer terugkerende klanten en win hun vertrouwen met onze gebruiksvriendelijke retouroplossingen.
  • Ervaar meer terugkerende klanten
  • Laat klanten het retourproces volgen via Track & Trace

Profiteer van een uitgebreid retournetwerk

Laat uw klanten heel eenvoudig hun bestelling retourneren in een van onze 2300 Postkantoren, PostPunten, PakjesPunten of Pakjesautomaten. Er is er altijd één op maximum 6 minuten van elke Belg zijn deur.

Mix en match tot een retour op maat

Handing letters

Standaard retours

Betaal en bezorg het retouretiket binnen België of wereldwijd op 2 manieren:
<ul>
<li> Voeg het etiket toe bij de bestelling </li>
<li> Verstuur het etiket per e-mail of bied het aan op uw website </li>
</ul>

Personalised returns

Gepersonaliseerde retours

Bepaal zelf uw retourbeleid:
<ul>
<li> Gratis, gedeelde kosten of volledig op de klant zijn kosten </li>
<li> Retouretiket mee verzenden, zelf aan te maken of als download beschikbaar </li>
</ul>

Elkezaakonline

Elkezaakonline

Jouw gids naar een succesvolle online business