Category type
Parcel
29 maart 2022

Het optimaliseren van onze dienstverlening, dat is voor bpost een verhaal dat nooit stopt. De voorbije maanden hebben onze experten hard gesleuteld aan onze digitale tools en toepassingen. Het doel? Het uw klant nog makkelijker maken om zijn online aankopen te volgen en te laten leveren zoals hij dat wil. Kijk even mee naar onze laatste updates.

Digitaal klantenervaring

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

21 september 2021

Heel wat bedrijven geven relatiegeschenken aan hun klanten en partners. Waarom doen ze dat? Moet jij het doen? En waarop moet je letten als je het doet? In dit artikel gaan we er dieper op in.

 

Headers_E-news_0921_Relatiegeschenken_675x335px_03.jpg

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

25 mei 2021

Hoe tevreden was de Belgische online consument in 2020? Dat is de centrale vraag in de Customer Experience Barometer van AGConsult, een onderzoeksbureau gespecialiseerd in user research en customer experience. We lazen het rapport en zetten de opvallendste trends voor je op een rijtje.

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

26 september 2019

Op het moment dat u uw pakjes afgeeft aan bpost om die veilig op hun bestemming te brengen, moet u als afzender de controle loslaten. Dat bpost dit vertrouwen waard is, bewijzen onze postbodes, zoals Julio, elke dag. Hoe? Ontdek het in deze video.

 

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

30 augustus 2018

Black Friday, solden, sinterklaas, de kerstperiode … Het zijn momenten waarop webshops een pak meer bezoekers over de vloer krijgen. Maar hoe kan u ervoor zorgen dat deze koopjes- en pakjesjagers ook na hun aankoop de weg naar uw online winkel blijven vinden? Ontdek snel onze tips om van een eenmalige shopper een trouwe klant te maken.

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

28 maart 2019

De ‘key to success’ in e-commerce is ‘convenience’, het gebruiksgemak voor de klant. Eén van de aspecten die het gebruiksgemak – en ook de tevredenheid - van de online consument sterk beïnvloeden, is het aanbieden van meerdere leveringsmethodes.

 

Header delivery methods.png

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

25 oktober 2018

De Belg heeft een specifiek verwachtingspatroon als het op online aankopen en de levering van pakjes aankomt. Buitenlandse webshops die in België succesvol willen zijn, kunnen dus maar beter op die voorkeuren inspelen. Wij zetten de belangrijkste alvast op een rijtje.

 

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

27 september 2018

De productpagina’s zijn de belangrijkste van een webshop, maar toch worden deze pagina’s vaak stiefmoederlijk behandeld, waardoor de consument afhaakt zonder iets te kopen. Wij geven u 5 tips waarmee u uw productpagina’s wel laat verkopen.

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

26 juli 2018

Kwaliteitsdrukwerk voor iedereen, tot drie keer goedkoper dan elders, binnen 24 uur geleverd. Met dat aanbod boekt drukkerij Flyer gemiddeld 3.000 bestellingen per week. “We hebben nochtans geen toverformule”, zegt CEO Ahmed Hilami. “Ons hele concept staat uitgelegd op onze site.” Maar Hilami heeft wel dik tien jaar voorsprong. En de steun van bpost, als logistieke partner.

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

31 mei 2018

‘Hoe groot is de kans dat u ons bij uw vrienden of familie zou aanbevelen?’ Wie online shopt, kreeg die vraag vast al eens in zijn mailbox. Bij bpost stellen we de vraag sinds enkele maanden ook aan consumenten bij wie we pakjes leveren. We leggen graag uit wat die Net Promotor Score (NPS) voor uw webshop betekent.

 

Headers_13_NPS_720x552px.jpg

 

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen