Boost uw campagnes met leadgeneratie en lookalike audiences

Warme leads genereren

Warme leads genereren

Boost uw campagnes met leadgeneratie en lookalike audiences

  • Vind eenvoudig vergelijkbare klanten via data targeting
  • Mik op klantprofielen in de best vertegenwoordigde regio’s
  • Stuur makkelijk campagnes bij voor een hogere effectiviteit

Klaar om uw prospectiecampagnes naar een hoger niveau te tillen? Verrijk uw campagnes met waardevolle inzichten in verschillende doelgroep-profielen via onze SelectPost-database. Dankzij gegevens van meer dan 1,5 miljoen gezinnen hoeft u zich geen zorgen te maken over extra bereik. Ontdek tegelijk vergelijkbare doelgroepen en maak slim gebruik van lookalike audiences voor extra klantacquisitie.

Ja, ik wil betere leads

Target trefzeker

Door uw klantenbestanden te combineren met onze uitgebreide database, krijgt u toegang tot waardevolle socio-demografische gegevens, lifestyle-informatie en aankoopintenties. Hiermee verbetert u uw klantprofielen en identificeert u in geen tijd lookalike audiences voor toekomstige huis-aan-huiscampagnes.

Target makkelijk net die regio's en wijken waarin uw klantprofiel het sterkst aanwezig is. Of maak gebruik van Direct Mail om gericht te mikken op prospects die voldoen aan uw ideale klantprofiel. Zo bereikt u de juiste doelgroep, op de juiste plaats, op het juiste moment.

    Data-insights
    Onthul uw kopers

    Onthul uw kopers

    Met een gedetailleerde analyse van uw Direct Mail-campagnes kunnen we het profiel bepalen van wie echt tot een aankoop is overgaan. Richt u in de toekomst specifiek op deze doelgroep en maximaliseer zo uw succes.

      Ontdek uw ware reclame-impact

      Benieuwd hoe u uw campagne kan finetunen voor een nog beter resultaat? Met Barometer krijgt u inzichten uit een uitgebreid onderzoek. Ontvang een gedetailleerd rapport met o.a. open- en leespercentage, herinneringskracht, de geloofwaardigheid van uw boodschap, merkbekendheid, aankoopintentie en meer.

        Ontdek uw ware reclame-impact

        Misschien heeft u deze vragen nog