
Klantinzicht
Leer uw klanten kennen en genereer betere leads
- Ontdek het profiel van uw klant
- Op basis van 1500 socio-demografische en lifestylecriteria
- Gebruik deze info om efficiënter te prospecteren
Ontdek uw klantprofielen
We beschikken over socio-demografische gegevens, lifestylegegevens en informatie over de aankoopintenties van meer dan 1 miljoen Belgische gezinnen. Door het naast mekaar leggen van uw klantenbestanden en onze data stellen we gedetailleerde klantprofielen op die u inzicht verschaffen in uw cliënteel.
Op basis van deze info selecteert u voor toekomstige Huis-aan-huiscampagnes de regio's en wijken waarin uw klantprofiel het best vertegenwoordigd is of target u via Direct Mail gericht prospecten die voldoen aan uw klantprofiel.


Weten bij welk profiel uw Direct Mail succes heeft?
U verzendt Direct Mail en dat heeft effect. Maar wie zijn de prospecten die effectief tot aankoop overgaan?
Met een post-analyse van de resultaten van uw Direct Mail bepalen we het profiel van de mensen die reageerden op uw reclamezending.
Zo kan u zich in de toekomst specifiek op personen met dit profiel richten.
Benieuwd naar de impact van uw reclamezending?
Weten wat u moet doen om met een volgende campagne nog beter te scoren? Met Barometer contacteren wij een representatief panel van uw doelgroep voor een uitgebreid onderzoek over uw campagne en ontvangt u een gedetailleerd rapport: open- en leespercentage, herinnering, geloofwaardigheid van de boodschap, merkbekendheid, aankoopintentie en meer.

Misschien heeft u deze vragen nog
bpost kan 2 dingen nakijken voor u:
1. Gratis adresvalidatie: we kijken na of het adres bij ons bekend is.
2. Data Quality Service: we passen adressen aan van mensen die zijn verhuisd.
Data Supply (SelectPost)
Wij verzamelen alle data op basis van verschillende vragenlijsten, met vragen die een beeld geven van hun manier van leven en hun gewoonten. De respondenten geven uitdrukkelijk de goedkeuring om interessante aanbiedingen te ontvangen. We leggen hen duidelijk uit welke gegevens we bewaren, waarom en voor hoelang. En we garanderen dat we hun gegevens alleen gebruiken met respect voor het privéleven van die respondenten. U vindt meer informatie daarover in onze privacyverklaring.
Data Quality (Movers)
Om gegevens aan te passen van mensen die zijn verhuisd, baseren we ons op het Koninklijk Besluit van 24 april 2014. De consument heeft altijd de mogelijkheid om zich te verzetten tegen het gebruik van zijn gegevens.