Barometer | Ken de impact van uw reclamedrukwerk | bpost

Barometer

Barometer

Onderzoek de impact van uw reclamedrukwerk

  • Meet de impact van uw campagne op koopintentie
  • Vergelijk uw resultaten met benchmarks binnen de sector
  • Verhoog het succes van uw volgende campagne

Hoe werkt het?

1.
Vraag uw Barometer tijdig aan

Vraag uw Barometer ten minste 2 weken voor het verzenden van uw Direct Mail aan. Op basis van de finale visuals van uw campagne en een ondertekend briefingdocument gaan we van start.

2.
We stellen een vragenlijst op

We passen onze standaard vragenlijst aan op uw campagne of creëren samen met u een op maat gemaakte vragenlijst. We vragen o.a. wie zich uw zending herinnert, wie deze heeft geopend en gelezen en wat de impact op koopintentie is.

3.
We bevragen uw doelgroep

Afhankelijk van het adressenbestand dat u gebruikte, versturen wij of u de vragenlijst 3 dagen na de bedeling van de campagne naar een lukrake selectie van uw doelgroep. Zo bekomen we een representatief panel van minstens 200 respondenten.

4.
We analyseren en presenteren de resultaten

We analyseren de resultaten en gieten deze, aangevuld met sectoriële benchmarks, in een finaal rapport met concrete insights en learnings dat we persoonlijk komen presenteren.

Hoeveel kost het?

Barometer

  • Standaard vragenlijst
  • Standaard analyse kerngegevens

<!--<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.others-pro.r7c2}}</span>-->€ 4.490,00

Extended Barometer

  • Standaard vragenlijst en analyse kerngegevens
  • Extra deepdive in content- en merkperceptie
  • Ideaal voor brandingcampagnes

V.a. <!--<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.others-pro.r9c2}}</span>-->€ 5.490,00

Waarom de impact van uw reclamezending onderzoeken?

Krijg overzicht in uw resultaten

Krijg overzicht in uw resultaten

U moet het succes van uw zending niet ruw inschatten. U krijgt een precies overzicht van de herinneringsgraad, het openingspercentage, het leespercentage, de evaluatie van uw boodschap en de impact van uw zending op koopintentie, -actie en merkbekendheid.

Scoor beter met uw volgende campagne

Scoor beter met uw volgende campagne

U ontdekt hoe u scoort tegenover sectorgenoten en op welke vlakken u uw volgende campagne kan optimaliseren. Kan uw call-to-action krachtiger? Of hoeft u alleen maar het openen van de omslag te stimuleren?