Barometer | Ken de impact van uw reclamedrukwerk | bpost

Barometer

Barometer

Onderzoek de impact van uw reclamedrukwerk

  • Meet de impact van uw campagne op koopintentie
  • Vergelijk uw resultaten met benchmarks binnen de sector
  • Verhoog het succes van uw volgende campagne

Hoe werkt het?

1.
Vraag uw Barometer tijdig aan

Vraag uw Barometer ten minste 2 weken voor het verzenden van uw Direct Mail aan. Op basis van de finale visuals van uw campagne en een ondertekend briefingdocument gaan we van start.

2.
We stellen een vragenlijst op

We passen onze standaard vragenlijst aan op uw campagne of creëren samen met u een op maat gemaakte vragenlijst. We vragen o.a. wie zich uw zending herinnert, wie deze heeft geopend en gelezen en wat de impact op koopintentie is.

3.
We bevragen uw doelgroep

Afhankelijk van het adressenbestand dat u gebruikte, versturen wij of u de vragenlijst 3 dagen na de bedeling van de campagne naar een lukrake selectie van uw doelgroep. Zo bekomen we een representatief panel van minstens 200 respondenten.

4.
We analyseren en presenteren de resultaten

We analyseren de resultaten en gieten deze, aangevuld met sectoriële benchmarks, in een finaal rapport met concrete insights en learnings dat we persoonlijk komen presenteren.

Hoeveel kost het?

Barometer

  • Standaard vragenlijst
  • Standaard analyse kerngegevens

<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.others-pro.r7c2}}</span>

Pulse Barometer

  • Standaard vragenlijst en analyse kerngegevens
  • Extra deepdive in relationele impact
  • Ideaal voor campagnes rond klantenbinding

<span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.others-pro.r8c2}}</span>

Extended Barometer

  • Standaard vragenlijst en analyse kerngegevens
  • Extra deepdive in content- en merkperceptie
  • Ideaal voor brandingcampagnes

V.a. <span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.others-pro.r9c2}}</span>

Waarom de impact van uw reclamezending onderzoeken?

Krijg overzicht in uw resultaten

Krijg overzicht in uw resultaten

U moet het succes van uw zending niet ruw inschatten. U krijgt een precies overzicht van de herinneringsgraad, het openingspercentage, het leespercentage, de evaluatie van uw boodschap en de impact van uw zending op koopintentie, -actie en merkbekendheid.

Scoor beter met uw volgende campagne

Scoor beter met uw volgende campagne

U ontdekt hoe u scoort tegenover sectorgenoten en op welke vlakken u uw volgende campagne kan optimaliseren. Kan uw call-to-action krachtiger? Of hoeft u alleen maar het openen van de omslag te stimuleren?

protection de la vie privée
Waarom investeren in de veranderende privacybehoeften van consumenten lonend is volgens Google
 
Matt Brittin

 

Marc Fauconnier
Duurzame communicatie en paper mail

De ecologische voetafdruk van een merk verkleinen: steeds hoger op de agenda

In gesprek met Marc Fauconnier, voorzitter ACC

SD Workx Case
Innovatie in segmentatie met Paper Mail

Case SD Worx. Experimenteren is de nieuwe creativiteit

Research is de vriend van impact. Paper Mail en de hele mediamix leveren een betere ROI op als ze onderbouwd zijn met stevige inzichten. SD Worx en zijn communicatiepartner BBC doen dat met diepgaande research en ze testen intensief hoe segmentatie de impact verhoogt.

bpost media
Download nu de ultieme checklist voor een vlekkeloze organisatie van uw event.

Dit mag u verwachten:

  • Hoe u uw doelgroep en doelstellingen bepaalt en waarom dat noodzakelijk is.
  • Hoe u een realistische kostenraming maakt.
  • Waarom u maar beter
Comment attirer davantage de clients ?
Hoe meer klanten aantrekken? Maak kopers van uw online volgers

Elke zaakvoerder wil graag duizenden fans op social media. Maar wat bent u met dat online bereik als uw volgers nooit een voet in uw fysieke winkel zetten? Wil u meer klanten aantrekken, focus dan eerst op uw online fans: zij kennen uw zaak namelijk al. Al wat ze nodig hebben, is een duwtje richting etalage.