Wat moet ik doen met de post die bij mij toekomt, maar niet voor mij is?

Het kan zijn dat de post van de vorige bewoner nog op je nieuwe adres aankomt. Geef hem de tip om de Verhuisdienst van bpost te gebruiken.

Als je post krijgt van oude huisgenoten die niet samen met jou zijn verhuisd, check dan je contract. Als je aanduidde dat alle leden van het huishouden mee verhuisden, sturen we alle post naar je nieuwe adres door. Als je dat niet aanduidde is er mogelijk iets foutgelopen en kan je dit melden via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we de postbode vragen hier extra aandacht aan te besteden.

Je kan vragen om alleen de post van bepaalde personen door te sturen. We houden dan rekening met de combinatie van je achternaam en je voornaam, bijnaam of initialen. Log in op je bpost-account en kies 'Mijn contract wijzigen' of ga naar een Postkantoor met je contractnummer om dat aan te vragen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.