Mobile Postcard | Maak fotokaarten op je smartphone

Mobile Postcard

Mobile Postcard

Verzend échte fotokaartjes vanop je smartphone

  • Verzonden vanop je smartphone, bezorgd in de brievenbus
  • Een échte postkaart met je eigen foto's
  • Via prior de volgende werkdag in België bezorgd, van overal ter wereld

Zo werkt Mobile Postcard in 4 stappen

1.
Verzend je Mobile Postcard

Verzend naar één of meerdere ontvangers tegelijk. Adressen worden automatisch opgeslagen in je adresboek.

2.
Kies een foto op je smartphone

Combineer meerdere foto's in een fotokaart en voeg eventueel een video toe via QR-code.

3.
Schrijf een leuke boodschap

Zin om je kaartje verder te personaliseren? Maak dan gebruik van de frames, filters en stickers in de app.

4.
Extra snel in de brievenbus

Wij drukken je kaartje af, kleven er een postzegel op en bezorgen het in de brievenbus. Hoe snel? Dat kies je zelf:

  • De volgende werkdag:
    via priorzending
  • Binnen 3 werkdagen:
    via non-priorzending

Tarieven Mobile Postcard*

5 credits

  • Van overal ter wereld naar België
  • Voordelig tarief
  • 3 jaar geldig

Verzend v.a.

€ 2,80

10 credits of meer

  • Van overal ter wereld naar België
  • Goedkoopste optie
  • 3 jaar geldig

Verzend v.a.

€ 2,30

1 Mobile Postcard

  • Van overal ter wereld naar België
  • Betaal per verzending
  • 1 kaartje naar 1 ontvanger

Verzend v.a.

€ 2,90

*Tarieven fotokaart

Snel en veilig betalen

payment-bpaid
payment-bancontact
payment-mastercard
payment-paypal
payment-visa

Wat Mobile Postcard uniek maakt

Handig op vakantie

Je hoeft nooit op zoek naar postzegels tijdens je vakantie. Verstuur je een kaartje prior, dan wordt het al de volgende werkdag bezorgd in België. Niet als je terug thuis bent.

Een écht postkaartje

Je familielid of geliefde krijgt een persoonlijk kaartje in de brievenbus. Dat is leuker dan een sms'je of bericht via Facebook of Whatsapp.

Eigen foto en lay-out

Verzend nooit meer saaie kaartjes. Kies je eigen familiefoto, selfie of video en maak een unieke lay-out met de frames, filters en stickers in de app.

Fotokaarten maken op je computer

Verzend fotokaarten vanop je smartphone of tablet

Download Mobile postcard op je smartphone of tablet. Wil je fotokaarten maken op je computer?

 

Misschien heb je deze vragen nog

Alle kaartjes aangemaakt in de Mobile Postcard app worden in België gedrukt en verzonden. kaartjes voor een bestemming in België worden verzonden aan binnenlands tarief. Voor kaartjes naar een ander land betaal je het buitenlandse tarief. Bekijk al onze tarieven onder de rubriek Kaarten en enveloppen.

Welke informatie zoek ik het best op voorhand op als ik de klantendienst contacteer? Voor problemen met de bezorging van je kaart kan je contact opnemen via het online formulier onderaan deze pagina. Heb je eerder een technische vraag, dan neem je best telefonisch contact op en hou je volgende informatie bij de hand:

  • Het merk van je toestel: bv. Samsung, Apple, Huawei …
  • Het type toestel: bv. Galaxy 5, Iphone 11, Huawei P30 Lite …
  • Besturingssysteem: bv. Android 8. iOS 12 …
  • De versie van je app (dit vind je terug onderaan in de app via ‘Menu’)

Als je een retouradres invulde, dan komt de kaart terug naar jou. Als je geen retouradres opgaf en er staat een fout in het adres of het adres is onvolledig, dan kunnen we je postkaart niet bezorgen en wordt ze vernietigd. Tips bij het sturen van je postkaart via Mobile Postcard:

  • Volg de suggestie van de app als die meldt dat het adres van de bestemmeling fout is.
  • Vul je retouradres in. Als er toch iets misloopt, dan komt de kaart terug naar jou.

Heb je een juist adres opgegeven, je retouradres vermeld en is je postkaart nog steeds niet terecht? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.

Voor de kwaliteit van de foto’s, de lay-out van je postkaart en het correcte adres ben je zelf verantwoordelijk:

  • Kies voor je foto- of videokaart foto’s van minstens 1831 x 1276 pixels.
  • Kijk het afdrukvoorbeeld van je postkaart goed na.
  • Volg de suggestie van de app als je een foutmelding krijgt op het adres.

Voor een klacht over de kwaliteit van je postkaart of het niet-bezorgen van je kaart neem je best contact op via ons online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we nagaan wat er is misgegaan. Bij een fout in het drukproces zal de klantendienst je vragen om via e-mail een foto van de postkaart te sturen. Zo vinden we sneller de oorzaak van de fout en kunnen we die in de toekomst vermijden.

Heb je je postkaart via de app voor 15 u verzonden, dan printen en verzenden we je kaart nog dezelfde dag.

  • Is de kaart prior verstuurd, dan wordt ze in België de eerste werkdag na aanmaak bezorgd.
  • Is de kaart non-prior verstuurd dan wordt ze binnen de 3 werkdagen bezorgd.
  • Stuur je een kaartje naar het buitenland, dan is de bezorging van je kaartje in handen van de postdiensten van dat land.

Is je kaart bezorgd met vertraging? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.