Category type
Media
2 december 2024

Het koopgedrag van Belgische online shoppers blijft in beweging. Het jaarlijkse onderzoek van Becom biedt in 2024 een helder beeld van trends en verwachtingen. Voor e-commercebedrijven ligt er een uitgelezen kans om hierop in te spelen en klanten effectiever te bereiken.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips en tricks.

Gerelateerde artikelen

9 december 2022
 

Voor De Lijn begint het schooljaar al half juni. Want dan start de vervoersmaatschappij de communicatie rond de schoolabonnementen. Paper Mail maakt daarvan een belangrijk deel uit. Veerle Waterschot, hoofd Campagnes van De Lijn, geeft aan hoe door te testen en te personaliseren de ROI op een hoog niveau blijft.

Gerelateerde artikelen

20 april 2021

Background

P&O Ferries reaches out to people who crave adventure, spontaneity and freedom. People who want unique experiences. And people who want to discover the hidden gems for themselves. Their motto? Just throw everything in the boot and go where your mood (or whim) takes you. Forget planning. Spot a medieval cathedral. Head towards it. Fancy hiking? Biking? How about wild camping? Do it. You're free. But how do you get this across, with only the budget for a simple letter?

Gerelateerde artikelen