Components used for the testing :
- res_send-letters_mobilepostcard_product-reason-why
- biz_send-registered_pricing-tabs-card-options
PRIOR (D + 1) | NON PRIOR (D + 3 max) | |||||
Eenheid | Prijs per stuk (€)² | Prijs per aantal (€)1 | Prijs per stuk (€)² | Prijs per aantal (€)1 | Thematische zegels - Prijs in hoeveelheid (€) | |
0 g - 50 g genormaliseerd | 1 | € 1.21 | € 1.18 | € 1.01 | € 0.98 | € 1.08 |
0 g- 100 g niet genormaliseerd | 2 | € 2.42 | € 2.36 | € 2.02 | € 1.96 | - |
+100 g - 350 g niet genormaliseerd | 3 | € 3.63 | € 3.54 | € 3.03 | € 2.94 | - |
+350 g - 1 kg niet genormaliseerd | 5 | € 6.05 | € 5.9 | € 5.05 | € 4.9 | - |
+1 kg - 2 kg niet genormaliseerd | 7 | € 8.47 | € 8.26 | € 7.07 | € 6.86 | - |
Price Calculater Parth:- {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r3c6}} + {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r3c4}}
Price {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r5c4}}
Price {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r4c6}}
Price subtraction {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r5c4}} ~ {{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r5c4}}
Handy on holiday
You never have to search for stamps during your holidays. If you send a card with a priority stamp, it will be delivered in Belgium the very next working day. Not when you are back home.
A real postcard
Your family member or loved one receives a personal card in the letterbox. That's is nicer than a text message, Facebook message, or WhatsApp message.
Own photo and layout
Never send boring cards again. Choose your own family photo, selfie or video and create a unique layout with the frames, filters and stickers in the app.
Standaard
- Voor belangrijke zendingen
- Standaard verzekering
- Afgiftebewijs met juridische waarde
V.a. € 6,57
Met ontvangstbewijs
- Ontvangstbewijs met datum en handtekening ontvanger
- Standaard verzekering
- Afgiftebewijs met juridische waarde
V.a. <span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.envoi-national-recommandé.r3c4}} + {{PriceTB.avis-de-réception.r2c2}}</span>
Met verzekering op maat
- Voor waardevolle verzendingen
- Afgiftebewijs met juridische waarde
- Hoeveel kost een aangetekende zending?
V.a. <span class="priceVariable invisible">{{PriceTB.envoi-national-recommandé.r3c4}} + {{PriceTB.Assurance-min.r2c2}}</span>
Product 01
{{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r5c4}}
Product 02
<span class='priceVariable invisible'>{{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r4c6}}</span>
Product 03
{{PriceTB.timbres-et-lettres-belgique.r3c4}}
Inpaktips in verpakkingsgids
Je pakje veilig verzenden, hoe pak je dat best aan: welke doos gebruik je, hoe vul je die op, hoe kleef je ze dicht en waar plak je best je verzendetiket?
Verzendtarief berekenen
Ontdek snel de prijs van je pakje binnen België. Selecteer de bestemming, het gewicht en verzendoptie, en krijg meteen het tarief te zien.
Verzendetiket aanmaken: My bpost app
Maak in een handomdraai een verzendetiket aan voor je pakje in de My bpost app. Print het eenvoudig thuis of in een Postkantoor of PostPunt.
Pakje volgen
Pakje verzonden? Dan ben je natuurlijk benieuwd wanneer je pakje geleverd wordt. Bekijk je verzendstatus in de My bpost app of via Track & Trace.
Afgiftepunt vinden
Pakje verzendklaar? Geef het af in een Postkantoor, PostPunt, PakjesPunt of Pakjesautomaat. Met meer dan 2800 Afgiftepunten is er altijd een in je buurt.
Gepaste verpakking vinden
Vind gepaste verpakking of een doos voor je item in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt. Of kies uit verschillende formaten en cadeauverpakkingen in de eShop.
Advice in the packaging guide
Sending your parcel securely, best practice: choosing the right box and filling, sealing tips and where to affix the shipping label?
Calculate the shipping tariff
Quickly see how much your shipping costs in Belgium. Select the destination, weight and shipping option to see the tariff.
Create a shipping label: My bpost app
Create a shipping label for your parcel in a few taps in the My bpost app. Print it at home or at a Post Office or Post Point.
Track your parcel
Sent a parcel? You’d obviously like to know when it will be delivered. Check the shipping status in the My bpost app or in Track & Trace.
Find a Drop-off point
Is your parcel ready to ship? Drop it off at a Post Office, Post Point, Parcel Point or Parcel Locker. There are more than 2800 Drop-off points, so you never have to go far.
Find appropriate packaging
Find appropriate packaging, like a box, for your item at a Post Office, Post Point or Parcel Point. Or choose from a variety of sizes and gift boxes in the eShop.
Verpackungstipps und Leitfaden
Ihr Paket sicher versenden: Welchen Karton verwenden Sie für den Versand? Wie befüllen und verschließen Sie den Karton am besten? Wo kommt das Versandetikett hin?
Versandtarif berechnen
So finden Sie gleich den Preis für den Versand Ihres Päckchens innerhalb Belgiens. Wählen Sie die Bestimmung, das Gewicht und die Versandoptionen. Schon wird der Versandtarif für Ihr Paket angezeigt.
Ein Versandetikett erstellen: App My bpost
Mit der App My bpost erstellen Sie Ihr Versandetikett eins, zwei, drei selbst. Drucken Sie es einfach zu Hause am Computer, in einem Postamt oder PostPunkt aus.
Ihr Päckchen verfolgen
Päckchen versendet? Sie wollen bestimmt wissen, wann Ihr Paket geliefert wird. Sie können den Versandstatus Ihres Pakets in der App My bpost oder über Track & Trace ablesen.
Abgabestelle finden
Ist Ihr Paket versandfertig? Geben Sie es in einem Postamt, PostPunkt, PaketPunkt oder Paketautomaten ab. Mit über 2800 Abgabestellen in Belgien haben Sie nie einen weiten Weg, um Ihr Paket zu versenden.
Geeignete Verpackung finden
Finden Sie eine geeignete Verpackung für Ihre Sendung in einer Poststelle, einem PostPunkt oder einem PaketPunkt. Oder wählen Sie aus einer Vielzahl von Größen und Geschenkkartons im eShop.
Waar geleverd? Dat kies jij!
Vertel ons waar we je pakjes mogen leveren en wij zorgen ervoor. Even de deur uit? Dan wijzig je je leveringsvoorkeur in 1-2-3 in de app. Je kan het zelfs voor elk pakje doen en tot 5 minuten wijzigen voor je pakje wordt geleverd. Aangetekende zendingen liever rechtstreeks in de brievenbus ontvangen? Geen probleem!
Spaar tijd en geld uit
Pakje verzenden naar Boom of Burundi? Maak je verzendetiket in enkele tikken aan in de app en profiteer er meteen van de voordeligste prijs.
Personaliseer en centraliseer
Met zelfgekozen pakjesnamen als ‘Verrassing voor Boris’ of ‘Broek retour’ bewaar je beter het overzicht. Voeg ook pakjes van andere bezorgers toe en centraliseer zo al je zendingen in de My bpost app.
Reken invoerkosten veilig af
Ontvang je een pakje van buiten de EU? Betaal dan zorgeloos de invoerkosten via de app. Zo ben je zeker dat de aanvraag van bpost komt en bescherm je jezelf tegen phishing.
Vous choisissez où nous pouvons vous livrer !
Dites-nous où nous pouvons livrer vos colis et nous nous occupons du reste. Vous n’êtes pas chez vous ? Modifiez facilement vos préférences de livraison dans l’app. Vous pouvez même le faire pour chacun de vos colis et jusqu’à 5 minutes avant la livraison de votre colis. Vous préférez recevoir vos envois recommandés dans votre boîte aux lettres ? Aucun problème !
Gagnez du temps et de l’argent
Que vous envoyiez un colis à Binche ou au Burundi, créez votre étiquette d’envoi en quelques clics. Directement dans l’app et au meilleur prix.
Personnalisez et centralisez vos colis
En personnalisant le nom de vos colis comme « Surprise pour Laura » ou « Retour pantalon », vous gardez une meilleure vue d’ensemble. Ajoutez aussi les colis d’autres livreurs pour centraliser toutes vos livraisons dans l’app My bpost.
Payez les frais de douane en toute sécurité !
Vous recevez un colis en provenance d’un pays hors UE ? Payez facilement les frais d’importation directement via l’app. Vous avez ainsi la certitude que la demande vient de bpost et vous vous protégez contre les arnaques.
Where to deliver? You choose!
Tell us where we can deliver your parcels and we’ll take care of it. Need to pop out? Then change your delivery preference on the go. You can even do it for each parcel and until 5 minutes before the delivrery. Prefer to have registered mail delivered to your letterbox? No problem!
Save time and money
Sending a parcel to Boom or Burundi? Use the app to create your shipping label in just a few taps and enjoy the best prices right from the start.
Personalise and centralise
Choosing your own parcel names like ‘Surprise for Boris’ or ‘Returning trousers’ makes it easier to keep track. You can even add parcels from other deliverers and centralise all your shipments in the My bpost app.
Pay import costs securely
Expecting a parcel from outside the EU? No need to worry about import costs. Simply pay them securely through the app. This way you are sure the request is coming from bpost and protect yourself against phishing.
Cartes-réponses et enveloppes-réponses
Werd je pakje nog niet geleverd, controleer dan eerst de status van je zending via Track & Trace of in de My bpost app. Verandert de status van je pakje al een tijdje niet meer (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), vraag dan de afzender om contact op te nemen met onze klantendienst. Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen.
Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie bezorgen om snel een onderzoek te starten.
Enkele tips voor als je niks hebt ontvangen:
- Vraag na of iemand anders (je buur of medebewoner) je pakje heeft ontvangen.
- Als het om een klein pakje gaat, kan het zijn dat de postbode het in de brievenbus heeft afgeleverd zonder eerst aan te bellen.
- Je pakje kan ook afgeleverd zijn volgens je leveringsvoorkeuren (meteen in een Afhaalpunt, op je veilige plaats, bij je buur).
- Kijk ook zeker na of je geen afwezigheidsbericht van de postbode in je brievenbus hebt ontvangen. Daarop staat waar je pakje naartoe is.
Ben jij de ontvanger en kan je jouw pakje nog steeds niet vinden, neem dan contact op met de afzender voor een oplossing. Enkel hij kan bij bpost een onderzoek starten en zorgen dat je alsnog je pakje ontvangt.
Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via ons online formulier. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen.
Zodra bpost je zending heeft ontvangen, kan je het verdere verloop ervan via de My bpost app of Track & Trace volgen aan de hand van de barcode.
Vaak krijg je van de afzender een e-mail als je barcode is aangemaakt. In de meeste gevallen zal je je pakje nog niet meteen kunnen volgen via onze Track & Trace. Dit komt omdat het nog in voorbereiding is bij de afzender en dus nog niet aan bpost is overhandigd.
Zodra de afzender je pakje aan bpost overhandigt, kan je het volgen.
Als je niet thuis bent op het moment van de levering, kunnen we je pakje leveren op een door jou gekozen plaats. Daarvoor dien je wel je leveringsvoorkeuren in te stellen.
- Surf Naar MijnVoorkeuren of download de My bpost app.
- Geef de gegevens in die je gebruikt bij het bestellen van een pakje.
- Selecteer je favoriete leveringslocatie als je niet thuis bent:
- een Afhaalpunt of Pakjesautomaat in je buurt
- een veilige plaats (bv. carport, tuinhuisje, onder een afdakje ...)
- een buur
Voor elk pakje dat je verwacht, stuurt bpost je een afzonderlijke e-mail. Daarin kan je telkens je leveringsvoorkeur voor dat specifieke pakje wijzigen. (Je wil bijvoorbeeld een andere buur kiezen omdat je eerder gekozen buurman straks op vakantie gaat.)
Tip: Via de My bpost app volg je al je pakjes in één oogopslag en kan je tot 5 minuten voor de levering aanpassen waar je pakje van bpost geleverd wordt.
Neem contact op met de afzender om samen te kijken wat de beste oplossing is voor je bestelling. De meeste afzenders hebben vaste afspraken met bpost voor verloren en beschadigde pakjes. Alleen de afzender kan hiervoor een klacht indienen omdat hij bpost betaalt voor de verzending.
Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen. In geval van schade moet je klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.
De vraies cartes postales, envoyées en ligne
Idée cadeau : offrez à vos clients la possibilité d'envoyer des cartes postales gratuites à vos couleurs. Créées dans l'app ou sur votre site web, livrées dans les boîtes aux lettres.
En savoir plus sur Mobile Postcard Pro
Timbres personnalisés
Donner une touche spéciale à votre courrier professionnel ? Avec un timbre personnalisé portant votre logo ou image, votre message ne manquera pas d'attirer l'attention.
En savoir plus sur MyStamp Pro