Zakelijke verzendopties voor extra garantie of gemak

Header Reclame

Pakjes verzenden

Aanvullende verzendoplossingen voor extra garantie of gemak

    Beschikbaar voor iedereen

    Meteen verzenden

    Verzenden met garantie

    Vermijd onnodige risico's bij waardevolle zendingen. Bescherm de inhoud van uw pakjes tegen schade en verlies met een basisgarantie of bijkomende garantie.

    Meteen verzenden
    Handtekening bij ontvangst

    Handtekening bij ontvangst

    Laat uw zending aftekenen bij ontvangst. Zo weet u met zekerheid dat uw goederen geleverd zijn. U kan de handtekening nadien opvragen via Track & Trace.

    Meteen verzenden
    Betaling bij levering

    Betaling bij levering

    Uw klant betaalt voor de inhoud van de zending op het ogenblik van de levering. Dat bedrag (tot € 7500) kan aan de deur of in een Postkantoor of PostPunt betaald worden. Het bedrag wordt na ontvangst op uw bankrekening gestort.

    Meteen verzenden
    Dringende levering

    Dringende levering

    Uw zendingen met spoed bezorgd? Onze koerierdienst staat 24/7 klaar voor uw dringende zending. Zowel binnen België als in Europa.

    Naar Euro-Sprinters

    Contractopties

    Met een contract op maat geniet u sowieso alle startersopties. De volgende opties zijn exclusief voor contractuelen.

    Avond- en weekendlevering

    Met deze optie kan u ook 's avonds en zelfs op zaterdag en zondag pakjes laten leveren aan huis.

    Speciale levering

    Voor kostbare of kwetsbare goederen kan u rekenen op onze ervaren bezorgpartners.

    Grote of zware levering

    Grote of zware zendingen tot 170 kg leveren we binnen de Benelux aan de deur: bij uw klant thuis of op zijn werk.

    Meer weten over onze contractopties? Neem contact met ons op of vraag ernaar bij uw Account Manager.

    Headers_E-news_0121_Sebio_A_720x552px.jpg
    Sebio: “bpost is zoveel meer dan louter een dienstverlener”

    De Belgische ecologische webshop Sebio verkoopt duurzame en natuurlijke producten. Voor zijn leveringen vertrouwt Sebio op zijn logistieke partner, bpost. Die langdurige samenwerking heeft altijd tot grote tevredenheid geleid, legt Ludivine Bendotti uit, Web & Development Manager bij Sebio.

     

    Headers_MijnVoorkeuren_A_720x552px.jpg
    MijnVoorkeuren: bpost levert pakjes zoals jouw klanten dat willen

    De meerderheid van de online shoppers verkiest om hun bestelling thuis te ontvangen. Maar bij 1 op 10 thuisleveringen blijft de postbode voor een gesloten deur staan en kan de klant zijn pakje pas de volgende dag oppikken. Via MijnVoorkeuren is dat probleem nu opgelost: als je klant niet thuis is, ontvangt hij zijn pakje nog dezelfde dag op de manier die hij verkiest.

    Headers_E-news_0121_MyBpostApp_Photoshop_NL_A_720x552px.jpg
    Volg, ontvang, verzend. Alles in 1 app.

    Proud to present: de nieuwe My bpost app! Onze app is al jaren een vaste waarde voor wie regelmatig pakjes ontvangt en verzendt. Dankzij een grondige update is deze toepassing nu nog sneller, gebruiksvriendelijker en gewoonweg beter. We stellen hem graag aan je voor.

     

    Headers_E-news_1020_Postbodes_Digitaal_1_720x552px.jpg
    Onze postbodes gaan digitaal

    Wie online koopt, wil graag weten wanneer zijn pakje zal geleverd worden. Dankzij het vernieuwde scantoestel van de postbode kunnen we deze vraag steeds nauwkeuriger beantwoorden. Bovendien maakt dit toestel betalen voor pakjes aan de postbode heel wat makkelijker. We vertellen je graag meer over deze innovatie.

     

    Headers_E-news_0820_Pakjes_Corona_A_720x552px.jpg
    Pakjes versturen in tijden van corona: een terugblik

    Het voorjaar van 2020 zullen we niet snel vergeten. Het land ging in lockdown en COVID-19 was alomtegenwoordig. We bleven met z’n allen in ons kot, ontdekten de voordelen van thuiswerken en … verstuurden en ontvingen massaal veel pakjes. Maar wat werd er in die periode allemaal geleverd en verstuurd? Kijk even mee naar de opvallendste trends.