Zakelijke verzendopties voor extra garantie of gemak

Pakjes verzenden

Pakjes verzenden

Flexibele verzend- en retouroplossingen binnen België

  • Kies uit 4 verschillende leveringsmethodes
  • Laat klanten makkelijk hun leveringsvoorkeur instellen
  • Alle pakjes tot 30 kg worden de volgende werkdag geleverd

Beschikbaar voor iedereen

Verzenden met garantie

Verzenden met garantie

Vermijd onnodige risico's bij waardevolle zendingen. Bescherm de inhoud van uw pakjes tegen schade en verlies met een basisgarantie of bijkomende garantie.

Meteen verzenden
Handtekening bij ontvangst

Handtekening bij ontvangst

Laat uw zending aftekenen bij ontvangst. Zo weet u met zekerheid dat uw goederen geleverd zijn. U kan de handtekening nadien bekijken via Track & Trace.

Meteen verzenden
Betaling bij levering

Betaling bij levering

Uw klant betaalt pas op het moment van levering. Dat bedrag (tot € 7.500,00) kan aan de deur of in een Postkantoor of PostPunt betaald worden. Het bedrag wordt na ontvangst op uw bankrekening gestort.

Meteen verzenden
Dringende levering

Dringende levering

Uw zendingen met spoed bezorgd? Onze koerierdienst staat 24/7 klaar voor uw dringende zending. Zowel binnen België als in Europa.

Naar Euro-Sprinters

Contractopties

Met een contract op maat geniet u sowieso alle startersopties. De volgende opties zijn exclusief voor contractuelen.

Avond- en weekendlevering

Met deze optie kan u ook 's avonds en zelfs op zaterdag en zondag pakjes laten leveren aan huis.

Speciale levering

Voor kostbare of kwetsbare goederen kan u rekenen op onze ervaren bezorgpartners.

Grote of zware levering

Grote of zware zendingen tot 170 kg leveren we binnen de Benelux aan de deur: bij uw klant thuis of op zijn werk.

Meer weten over onze contractopties? Neem contact met ons op of vraag ernaar bij uw Account Manager.

Elkezaakonline

Elkezaakonline

Jouw gids naar een succesvolle online business

Adres correctie
Foutje in uw adresgegevens? Geen probleem!

Een pakje dat niet geleverd kon worden omdat je bij het bestellen per ongeluk een fout huisnummer ingaf, dat is balen – en dat vinden onze eindklanten ook. Bij bpost willen we onze dienstverlening voortdurend verbeteren en daarom zorgen we dat het binnenkort mogelijk wordt om foute adresgegevens ook na het bestelproces aan te passen. 

 

Tableau de bord pour PME
Pakjes nog efficiënter opvolgen met het gloednieuwe dashboard voor kmo’s

Sinds begin februari hebben professionele klanten met een bpost-account op de online verzendtool toegang tot een nieuw dashboard. Het dashboard verzamelt naast de bestaande nu ook verschillende nieuwe functionaliteiten in de online verzendtool. Het werd speciaal ontwikkeld voor kmo’s om hun dagelijkse business te vereenvoudigen en hun pakjes van a tot z te kunnen opvolgen.

Swap
Pakjes retourneren via postbode maakt online shoppen nog makkelijker

Van 14 februari tot 15 april 2022 loopt er bij bpost een pilootproject waarbij particulieren pakjes kunnen meegeven met de postbode wanneer die een ander pakje aan de deur komt leveren. Dit nieuwe proefproject zet volop in op gebruikersgemak en duurzaamheid, want de consument hoeft niet meer zelf naar een Afgiftepunt te gaan voor het verzenden of retourneren van een pakje.

Ecozone Leuven
Nieuwe Ecozone in Leuven: duurzaam pakjes verzenden en ophalen

Na ons pilootproject in Mechelen kiest nu ook Leuven voor een Ecozone. Pakjes verzenden en ophalen wordt er vanaf nu makkelijker dankzij een netwerk van Pakjesautomaten die 24/7 beschikbaar zijn. Bovendien helpen we ook de natuur door het aantal verplaatsingen in de binnenstad drastisch te beperken.

 

Headers_E-news_0121_Sebio_A_720x552px.jpg
Sebio: “bpost is zoveel meer dan louter een dienstverlener”

De Belgische ecologische webshop Sebio verkoopt duurzame en natuurlijke producten. Voor zijn leveringen vertrouwt Sebio op zijn logistieke partner, bpost. Die langdurige samenwerking heeft altijd tot grote tevredenheid geleid, legt Ludivine Bendotti uit, Web & Development Manager bij Sebio.