Kranten en tijdschriften

newspaper

Krant of tijdschrift beschadigd, te laat of niet ontvangen?

    Heb je geen krant ontvangen in je brievenbus, dan neem je best rechtstreeks contact op met de uitgever ervan. Zo komt je klacht meteen goed terecht. De uitgever kan dan een vergoeding voorstellen of je abonnement verlengen. Je klacht komt automatisch ook bij bpost terecht om onze dienstverlening indien nodig te verbeteren.

    Je krant wordt doordeweeks voor 7.30 u. geleverd. Op zaterdag krijg je je krant voor 10 u.

    Heb je je tijdschrift niet ontvangen in je brievenbus, dan neem je best rechtstreeks contact op met de uitgever ervan. Zo komt je klacht meteen goed terecht. De uitgever kan dan een vergoeding voorstellen of je abonnement verlengen. Je klacht komt automatisch ook bij bpost terecht om onze dienstverlening indien nodig te verbeteren.

    Als je je krant beschadigd of onvolledig hebt ontvangen, neem je best rechtstreeks contact op met de uitgever ervan. Zo komt je klacht meteen goed terecht. De uitgever kan dan een vergoeding voorstellen. Je klacht komt automatisch ook bij bpost terecht om onze dienstverlening indien nodig te verbeteren.

    Als je je krant te laat ontvangt, neem je best rechtstreeks contact op met de uitgever ervan. Zo komt je klacht meteen goed terecht. De uitgever kan dan een vergoeding voorstellen. Je klacht komt automatisch ook bij bpost terecht om onze dienstverlening indien nodig te verbeteren.

    Zelf een krant of tijdschrift laten bedelen?

      delivery-newspaper