Een account aanmaken

Verzeker uw bedrijf van een vlotte en eenvoudige levering via onze online tools. Van afgiftes voor grote volumes post, tot het frankeren en ophalen van uw pakjes. Krijg eenvoudig toegang en vraag meteen uw account aan.

Maak uw verzendproces overzichtelijk én efficiënt met ons online verzendplatform

  • Laat uw klanten kiezen waar en wanneer ze uw bestelling ontvangen
  • Maak eenvoudig verzend- en retouretiketten aan voor binnen- en buitenland
  • Volg de status van uw verzonden pakjes op via e-Tracker
  • Vraag een ophaling van uw pakjes aan wanneer het u best past
  • Koppel uw webshop eenvoudig: via plug & play of op maat van uw zaak

Heeft u een bpack-contract, maar nog geen account voor Shipping Manager? Contacteer uw accountmanager, hij maakt er een aan voor u.

Meer over Shipping Manager

Laat uw post en pakjes ophalen en frankeren door bpost

  • Consulteer de elektronische afgiftebewijzen van aangetekende zendingen
  • Bekijk de details van uw factuur
  • Bestel verzendmateriaal

Vraag een account aan

Plan en volg uw afgiftes voor post en pakjes online met e-Masspost

  • Beheer uw afgiftes, kondig ze aan en plan ze in
  • Volg uw afgiftes online, zelfs als u met derden werkt
  • Beheer de interne en externe gebruikerstoegangen

Vraag een account aan

Reserveer uw huis-aan-huis reclamefolders en ander drukwerk met onze online reservatietool

  • Ontdek hoeveel brievenbussen er in uw doelregio bevinden
  • Simuleer de kostprijs voor uw campagne via de simulatietool
  • Kies wanneer we uw folders verdelen

Vraag een account aan

Raadpleeg de details van uw facturen online (nog tot 1 juli*) of krijg ze meteen in uw mailbox

  • Ontvang de inhoud van uw facturen automatisch op uw e-mailadres
  • Kies uit CSV- of XML-formaat
*Vanaf 1 juli 2021 kan u uw facturen niet meer raadplegen via Invoice Reporter. Vanaf dan verzenden we automatisch de inhoud van uw facturen in een CSV- of XML-formaat naar uw e-mailadres. Ontvangt u deze mails nog niet, schrijf u dan in en geef het gewenste formaat op. Invoice Reporter blijft nog beschikbaar tot 30 september 2021 om uw historiek van voor 1 juli 2021 op te vragen.

Schrijf u in

Verhoog de respons op uw post met een antwoordkaart of -omslag

  • Laat klanten gratis reageren op uw post
  • Handig voor commerciële zendingen of administratieve documenten met waarde
  • Ontvang een factuur voor de teruggestuurde reacties

Vraag MaxiResponse aan

Laat post voor uw bedrijf doorsturen of bewaren

  • Vermijd onbetaalde facturen of een overvolle brievenbus
  • Verlies geen tijd met langslopen bij uw oude kantoor
  • Ook doorsturen naar het buitenland mogelijk

Vraag de Verhuisdienst aan

Scan en controleer inkomende aangetekende zendingen

  • Bespaar tijd door sneller aangetekende zendingen te aanvaarden
  • Detecteer automatisch ontbrekende of overtollige zendingen
  • Print en onderteken het rapport voor afgifte aan de postbode

Vraag een account aan

Frankeer onbezorgd en voordeliger uw post

  • Ook voor grote zendingen: facturen, offertes, brochures, pakjes, aangetekende zendingen …
  • Bewaak op elke moment het overzicht van uw portkosten
  • Laad uw frankeermachine eenvoudig online op

Vraag een account aan

Laat uw medewerkers aangetekende zendingen ontvangen of afhalen

  • Voor alle werknemers of op naam
  • Ontvang uw postvolmachtkaart binnen 2 weken na betaling
  • 3 jaar geldig

Bestel postvolmacht online

Verzend efficiënt aangetekende zendingen

  • Vraag eenvoudig barcodes aan
  • Raadpleeg afgiftebewijzen in enkele kliks
  • Geef uw zendingen af of laat ze door ons ophalen

Vraag een account aan