Ondersteun burgers vanuit Postkantoren
Toegankelijke dienstverlening begint met drempels verlagen. Via bpost bereikt u burgers op plekken waar ze regelmatig komen. In onze Postkantoren, met een persoonlijke en laagdrempelige aanpak. Of u nu burgers wil helpen bij digitale tools, hen wil bevragen of gericht wil informeren: u maakt uw aanbod zichtbaar en bruikbaar voor iedereen.

Postkantoren 2.0: meer hulp, minder drempels
Onze Postkantoren evolueren naar vertrouwde plekken waar burgers terechtkunnen voor hulp bij digitale en administratieve noden. Van toegang tot overheidswebsites zoals MyPension.be of Irisnet tot het installeren van apps zoals itsme®. Altijd met hetzelfde doel: iedereen mee, zonder drempels.

Consumentenonderzoek via enquêtes
Onze postkantoren ontvangen dagelijks duizenden bezoekers. Ideaal om enquêtes af te nemen bij een divers publiek dat u online misschien moeilijk bereikt. Zo stemt u uw aanbod beter af op de noden van uw burgers.

Uw boodschap in onze Postkantoren
Geef een extra dimensie aan uw communicatieboodschap en kies voor beeldschermcommunicatie in onze Postkantoren en/of gebruik de toonbanken van onze Postkantoren om uw folders en brochures te verdelen. Perfect voor informatiecampagnes en sensibilisering.